Nog maar een keer.Foto's van een week of 2 geleden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Nog maar een keer.Foto's van een week of 2 geleden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-02 00:46

Afbeelding Wachten tot ik mijn laarzen aanheb!

Afbeelding Wachten tot ik mijn handschoentjes aanheb (aarrgh wat kijk ik verwaand)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door #Ymke# op 23-12-02 13:00, in het totaal 1 keer bewerkt

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-02 00:56

Netjes hoor, op de eerste foto's geeft hij haast licht! Pling
Valt mee dat je je laarzen en handschoenen niet met een zonnebril op hebt aangetrokken *LOL*

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-02 01:00

leuke foto's ik vindt de 4e foto echt heel mooi!

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-02 01:12

Hij komt in de buurt van buddels met zijn witte vachtje, maar toch van dichtbij is hij een bruine poepvlek Haha! Het komt gewoon door het licht en de foto's dat ie zo wit lijkt!! euhm.ik bedoel neeej hij is echt zo wit Tong uitsteken
Ik was mijn zonnebril helaas vergeten, heb wel de hele tijd met witte vlekken voor mijn ogen gezeten zo veel licht ineens Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-02 10:51

Je hebt hem super gepoetst voor de foto, hij geeft idd bijna licht Lachen
Ik vind hem alleen een beetje dun, hij is wat ingevallen op de flanken. Met wat kilootjes er bij zou hij er beter uit zien.

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-02 13:02

Jippie, het gekke is dat je zijn ribben niet eens kan zien en zelfs amper kan voelen. Ik weet dus ook niet of ik dat ingevallen bij de flanken kan oplossen met voeren ?

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-02 16:16

Sommige paarden worden dik van vet andere van spieren.

Mijn Welsh is ook mager aan z'n flanken (hij werkt niet en heeft daar geen spieren) maar die laag vet op z'n ribben en rond z'n rug daar kun je een lekker Kerst mee bouwen Vork (geintje hé, ik zou het nooit over m'n hart krijgen Knipoog )
Een ander pony'tje dat ik een paar jaar terug had als gezelschap moest enkel grasmaaier spelen en die had de kont van een trekpaard (was kruising Welsh X Shet). De 1 werd dik van vreten de ander enkel van werken.

Hij ziet er inderdaad dun uit aan z'n flank, maar dat hoeft niet meteen erop te wijzen dat hij te mager is, en dat wil ook niet zeggen dat je hem meteen hard moet gaan trainen. Als hij zich goed in z'n vel voelt en de ribben zijn niet zichtbaar en nauwelijks voelbaar zijn en z'n rug een "airbag" heeft dan is er echt niet iets ernstig aan de hand.

Hij is trouwens zoooo wit op die eerste! Met Dixan gewassen? Haha!

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-02 12:45

Neej, met Omo, Knipoog

Hij is nooit echt dik geweest bij de flanken, wel bij de rest. Was allang blij dat je zijn ribben niet meer kon zien, hij is zo moeilijk dik te krijgen!

carola

Berichten: 8686
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 17:05

Wat geweekt gerst wil bij arabieren wel eens helpen. Gewoon gerst, 24 uur weken in water, en dan voeren. Niet te veel van geven, want het is ook nogal energieverhogend.

De tweede rijfoto vind ik goed, de overige twee foto's nog behoorlijk op de voorhand. Probeer die drang naar voren te houden he! Maar enige verbetering in vergelijking tot die foto's van een paar maanden geleden, is al wel te zien.

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-02 13:48

Kan je dat gerst gewoon bij de veevoederhandel halen ?? Ik zal eens informeren op stal! Bedankt! Haha!