Veel Foto's.... incl.foto's zelfgeknoopt halster!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Veel Foto's.... incl.foto's zelfgeknoopt halster!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-02 18:29

hey mensjes.. Ik heb weer eens een rolletje laten ontwikkelen.. Helaas zijn er ontzettend veel foto's mislukt... Ik was bij een vriendin van mij gaan springen, allemaal mislukt, en ook groepsfoto's van mijn les zijn allemaal mislukt... maar er zijn er ook een hoop wel gelukt...

Allereerst... Mijn liefde van een tijdje geleden, Britney... helaas is ze een aantal maanden geleden verkocht... dit zijn dus echt de aller laatste foto's van haar Huilen Huilen
Maar in ieder geval... ik heb een halster geknoopt, ik weet hij zit een beetje te groot, maar ik heb een beetje een middelmatige maat moeten pakken, aangezien ik geen eigenlpony heb en hij dus vele pony's moet passen. Bovendien, maakt het niet echt veel uit, ik zet de pony nooit echt vast als die het halster om heeft.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik had hem ook even bij een andere pony omgedaan, namelijk bij Kazan.

Afbeelding

Op de manege bij ons staat ook een Fries. Genaamd James.. Hij ziet er hier niet echt geweldig uit, want hij stond hier al een hele tijd op de wei.
Ik vind persoonlijk vooral de laatste foto super mooi!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Op diezelfde wei stond Capari... de favourtiete van Jannelientje hier op bokt.

Capari lijkt te denken. "Lieve Jannelientje? Wat heb je in je handjes, is het te eten...?"
Afbeelding


"oh als je niks in je handen hebt, misschien is je laars dan wel lekker?" Ps. De pony die je rechts op de achtergrond ziet is Dundee, de pony waar ik tegenwoordig op rijd...
Afbeelding

En nu eventjes twee foto's van dundee waar ik op rijd...
Afbeelding

Afbeelding

En nog wat foto'tjes van mijn hondje Balou...
Deze is van Balou die heel muziekaal luisterd naar de piano kunsten van mijn vader..
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit is mijn vriendjuh Thom Haha!
Afbeelding

dit was het weer fftjes... En wat vinden jullie ervan???

bobby

Berichten: 934
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 18:52

leuke foto's
en echt een mooi halster

Whoops1
Berichten: 6226
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Hoeksche Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 20:04

Ik heb ook zo'n halster zelf geknoopt
Tenminste een vriendin van mij Haha!
Hij is knal geel
Inmiddels zwart want me knollie kan hem niet schoonhouden Tong uitsteken

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 20:13

Leuke foto's hoor!
Maar mijn heb je er lekker afgeknipt haha, ik weet het, ik ben schrikwekkend! EN waar is die foto van mij en Britney? Waar ik ook wel stom op sta maar verder wel leuk is?

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-02 20:35

jou eraf geknipt? bij welke foto dan?? maarre? die andere foto van britneyheb ik maar niet gedaan, ik dacht dat je dat niet zo leuk vond? Haha!

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 20:42

leuke foto's , echt waar!Hoe knoop jij zo'n halster , en wat een mooie verzorgde paardjes/pony's op jou manege Lachen

Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 20:43

Heel mooi dat geknoopte halster! Staat heel mooi bij Britney!!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 20:51

Leuke fotos!
Rijden jullie op een manege alotijd op het zelfde paard?

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 20:52

Wat 'n gaaf halster! Ik heb het ook eens geprobeerd, maar dat lukte niet echt Scheve mond

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 21:03

Mij leek het ook heel moeilijk om een halster te knopen, maar toen ik deze in het echt zag dacht ik dat het wel moet lukken met hulp erbij! Maar omdat wat ingrid heeft gedaan, van een plaatje af te halen, vind ik echt heel knap.

Wij mogen zelf weten op welke pony wij rijden alleen is dat wel bijna altijd dezelfde. Eerst reed ingrid bijna de hele tijd op britney maar die is nu verkocht, net zoals mijn lievelingspony toen, tina.

Nu rijden we allebei op een andere pony, ingrid op dunday en ik op shalan, zie de rij foto.

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-02 21:04

Niet alle pony's lopen er bij ons even verzorg bij. De meeste zien er goed uit doordat er kinderen op de manege rondlopen die ze poetsen. De meeste die ik ken hebben zoeits van, voor de les hoor je je paard schoon gepoetst te hebben. Maar helaas, als wij er niet waren, komt er van verzorgen niet veel terecht..

Ja, meestal rijden wij op dezelfde pony, maar er word ook wel eens geruild. Dit komt doordat wij eigenlijk meestal zelf bepalen wie op wie gaat. Omdat we toch meestal wel de juiste beslissing maakt, en iedereen wel zijn eigen lieveling heeft. Dus dat bepalen we meestal zelf, en dan krijg je vanzelf dat we steeds op dezelfde rijden. En als je een keer op de pony van een ander wil, dan valt daar best over te praten..