katrien!! Nieuwe foto's Bambi (de rest mag ook kijken hoor)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-01 21:06

Dit is de bejaarde dame bij Ada.
Via Bokt kwamen we er achter dat Katrien vroeger op de manege waar Bambi eerst stond, altijd op Bambi heeft gereden.
Bambi is inmiddels 26.

[img]../upload/4/bambi_hoofd.jpg[/img]
[img]../upload/4/bambi_wei.jpg[/img]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 09:14

Lovers Lovers Ahhh, lieffie is het toch. Dit is echt zo'n ontzettend lieve pony!!! Ik zal als ik de volgende week bij mijn moeder ben eens kijken of ik nog een oude foto van Bamsje kan inscannen.

LindaM

Berichten: 811
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: Raamsdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 15:17

Mijn pony is ook 26, maar die ziet er toch een heel stuk beter uit. Niet banketstaaf bedoelt hoor, maar grappig dat er zo'n groot verschil tussen kan zitten. Ik zal proberen om een foto te scannen, hoe doe ik dat?

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-01 16:01

bambi ziet er harstikke goed uit, ze heeft alleen wat problemen om door haar vacht te komen.
Ach, dat mag ook wel op die leeftijd.
Daarbij weet ik niet hoe het met jou pony zit, maar Bambi heeft dus vanaf haar 3e ofzo altijd in de manege gelopen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 16:07

Bambi was 5 toen ze bij ons op de manege kwam dacht ik, geen 3 iig. Ik vind Bambi er prima uitzien hoor. Ze had de laatste jaren al steeds meer last om door haar vacht te komen. En ze had ook altijd al zo'n buikje. de ene pony ziet er gewoon ouder uit dan de andere maar ik vind dat een pony op zijn 26e er best oud uit mag zien.Volgens mij wordt Bambi ook niet echt getraind maar mag ze gewoon genieten van haar oude dag. Op de manege liep ze al meer dan een jaar geen lessen meer voordat ze naar Ada ging. Ze was heel snel kreupel en dan ging ze maar weer de wei op. En nu staat ze fijn bij Ada en is ze niet meer kreupel en loopt ze lekker met andere paardjes.
Dit is Bambi zo'n 15 jaar geleden, mijn allereerste proefje Lachen :
[img]../upload/34/bambi.jpg[/img]

_________________
<font color="blue" size="2"><i>"Als je staart zoek is, heb je het volste recht om te Tobben"</i> -Eeyore </font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Katrien op 2001-06-26 16:13 ]</font>

LindaM

Berichten: 811
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: Raamsdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 00:10

Sorry, ik bedoel het niet rottig. Alleen ziet ze op de eerste foto er een beetje wazig uit, haar ogen dan. En inderdaad zo te zien heeft ze een wat dikkere vacht. Mijn pony is altijd een prive pony geweest. Die foto in de bak is ook leuk. Wel lekker dat ze nu met pensioen is!!
Groetjes!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-01 08:43

ze heeft haar oog half dicht op de 1e foto.
En dat ie wat wazig is klopt, maar dat ligt aan mij( ben geen superfotograaf Haha! )

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 08:46

ik vind dat ze er nog goed uitziet voor haar 26e!
Als je dan naar sommige paardjes kijkt...