Mijn UMB foto's

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-01 20:14

Ik heb er veel meer, maar ze zijn niet allemaal even duidelijk... Nu maar hopen dat ik ze allemaal kan uploaden...
Leysander had een heel diepgaand gesprek met zijn aap: [img]../upload/26/leysenaap.jpg[/img]
Het gaat apetraag, dus ik kijk morgen wel weer verder... Baal wel, maar deze was erg leuk..
Enneh Maartje: ik heb je wazig gemaakt... *grijnz*

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-01 20:25

Leysander met zijn prehistorische uitrusting, niet echt heel erg impressed, wilde niet eens zijn oortjes naar voren doen. Nou Pris: laat m deze foto maar zien, dan weet hij ook weer waarom hij áltijd zijn oren naar voren moet hebben....
[img]../upload/26/leysander.jpg[/img]
Hey, t gaat beter... brb, ff wat uploaden...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-01 20:32

[img]../upload/26/karin.jpg[/img]
Na het schminken kwam Karin zo naar de bak gelopen. Hmmm, daar MOET je gewoon een foto van maken...
[img]../upload/26/schmink.jpg[/img]
Hmm, een beetje schmink lol moet kunnen toch? Laura smeerde, geheel tegen Mayo's wensen, de schmink in haar oor, en Mayo knoopt hieer Karin's 'bh' vast...
[img]../upload/26/kleys1.jpg[/img] Leysander vóór de mutatie. Of moet ik zeggen, Karin voor de mutatie, want aan Leysje was niet zo heel erg veel veranderd erná.
[img]../upload/26/kleys.jpg[/img] Leysander met Karin ná de mutatie.
[img]../upload/26/mmeis.jpg[/img] Mayo óp Meis, en let op het botje... GEniaal gewoon!
[img]../upload/26/achter1.jpg[/img] Hier zie je de aap. Hij was nogal ven van de muziek, want hij ging tapdansen, en headbangen... GEweldige aap toch?

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-01 18:11

Ik heb nog meer foto's ook van Maartje op Leys idd, en NIET in closeup. Samen met Meis en Merilyn... Ik heb nu ff niet zo veel tijd, en ik hoop dat dus in het weekend (klinkt dus flink laat) te doen... Je ziet ze komen..
Ow en Pris: ik heb ook nog groter formaat, is duidelijker misschien... Moet je maar ff zeggen...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-01 20:42

geen tijd en zin om ze te verkleinen. Kan ze evt wel mailen. Doe ik wel naar Karin, die vertrouw ik wel, jou vertrouw ik niet snap je... *kruipt in Jopie's mooie staart*

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 58 bezoekers