foto's SONJA, MILENA, DICK, LEONARDO

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 12:46

Hoi Sonja,
leuke pix. Niet om te zeuren of zo maar ik vraag me af waarom jullie met shanks rijden als beginner.

mvg
marianne

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 13:41

Hoi Marianne, dat moest van onze instructrice; zij vond het beter dat we daar meteen mee begonnen. Overigens ben ik geen beginner hoor, ben stang en trens gewend; zit inmiddels al 26 jaar in het zadel!
En Dick heeft vanaf de eerste les (vraag me aub niet hoe hij het flikt) altijd z'n handen doodstil gehad. Die durf ik gerust met m'n hackemore met lange scharen te laten rijden, kan absoluut geen kwaad!

Grtz, Sonja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 14:13

Wat een leuke fotos!!!
En die western outfit staat je beestje echt cool.
Jou had ik inderdaad ook voorgesteld, met langere haren in iedergeval.Maar ook niet blond.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 17:18

Citaat:
Op 2001-06-14 23:01, schreef sanderijn:
he son,nog een vraagje.waarom doen de meeste westernmensen een vlecht in de staart van het paard?



Die weet ik jeeeeeeeeeeeeeeeeeeehheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik weet eindelijk wat wbt western dat had ik namelijk al eens gevraagd toen ik m'n 10 westernlessen had *LOL*
Bij een goede sliding gaan ze op hun kont bij een waperende losse staart kan er dan een pluk onder de achterhoef terecht komen die ie er dan ook uittrekt.
Ik geloof dat die kans er extra is als ze na zo'n stop snel omdraaien ze zitten dan nog half en verzetten dan een hoef en kunnen die op de staart zetten.jaja ik weet niet of het echt waar is maar dat hebben ze mij toen verteld ik vond het toen wel een logische verklaring. Misschien leg ik het wat krom uit hoor sonja met op z'n kont zitten maarja zoveel weet ik er niet van af Lachen

Ik vind milena prachtig vooral die eerste foto Lovers Lovers
Ik had jou ook blond en klein verwacht maar ik vind je zo ook geweldig! haha ben helemaal ven van jullie

Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 18:14

Stoer zeg westernrijden met een Fjord. Wat is Milena een leuk paardje!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 22:11

Milena is de eerste leuke fjord!!!


ik had jouw heel anders voorgesteld.
wel donker maar ook wat jonger en je haar ietsjepietsje langer.

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 23:13

wow Sonja wat een ontzettend gave Fjord heb jij!!!!!!!!!!!!!! Party!!
Staat echt stoer dat westerntuig! Cool
Die sliding is ook echt te wowie!!!
Echt super!!!
xxx Roos

Fitzroy

Berichten: 25113
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 23:26

*LOL* *LOL* *LOL* *LOL*
Nu ga je dus heel hard lachen, Sonja maar ik me jou ook heeeeel anders voorgesteld.

Donker haar, dat wel, maar een stuk langer, zowel je haar als je lengte *LOL* *LOL* *LOL*

Milena is gaaf, een echte leuke sportfjord!

Ineke2

Berichten: 33121
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-01 14:33

Leuke foto's!! Milena is een topfjord *LOL* (hoe zeg ik dat? Haha! )
En ojee ik had je ook heel anders voorgesteld. Niet blond, maar donker haar tot op je schouders met wat slag erin ofzo Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-01 15:14

Citaat:
Op 2001-06-15 22:11, schreef Steef..:
Milena is de eerste leuke fjord!!!
ik had jouw heel anders voorgesteld.
wel donker maar ook wat jonger en je haar ietsjepietsje langer.


OK, die opmerking over Milena maakt dan misschien IETS goed, maar eh.... WAT JONGER????? Steef jongen, je begeeft je op glad ijs hoor, dat zeg je niet tegen een DAME ! *LOL* *LOL* *LOL* ! Hahaha, ik ben dertig en tja, op een goeie dag zie je er toch ietsie ouwer uit dan zestien.... *grijns* Wist je niet dat ik een van de OuweBokkers was dan???

Toch een dikke zoen,

Sonja (die grijze...)

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-01 15:19

Sonja, ik moet eerlijk bekennen, Milena is de eerste fjord die ik ooit gezien heb MET spieren. Die je kunt zien dan ook nog!
Die foto, heeeel mooi!

(en ja, ik had je ook anders voorgesteld!)

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-01 16:36

ok ok ok sonja, *LOL*

Ik had je op dezelfde leeftijd voorgesteld. *LOL*

Zo goed Knipoog
Groetjes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-01 22:03

Zo vind ik je weer lief Steef!

Vreemd trouwens, dat er nog geen commentaar van Blaze hieronder staat. Schijnt echt niet te kunnen, westernrijden met een Fjord, als ik zo haar stukjes op het westernforum eens lees....

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 10:41

Jemig wat een raar wijf dan.

Ik zal over een poosje eens een foto maken van mijn buurvrouw. die rijd Western met een haflinger. Kan dat ook niet Blaze?? *LOL*

Groetjes!

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 11:59

ga nu niet zitten roepen om dat figuur en als er commentaar komt gewoon niet op reageren helemaael niet meer op reageren dan is het direct afgelopen met dat figuurtje Slapen Lachen Cool

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 17:55

whow wat een stop,vind dat je erg hard trekt met zo een zwaar inwerkende hackemore.werk wat meer op de achterhand hij stopt namelijk teveel op de voorhand,zadel is te klein,leg je hand maar eens onder de knop, Pling

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 08:11

Hé Blaze, hoe kan je nu van een plaatje zien hoe strak de Hackamore zit?

Hij slaat namelijk best wel ver door dus volgens mij heeft ze de kinketting vrij los, waardoor hij helemaal niet zo hard inwerkt.

Volgens mij is dit ook één van de minst hard inwerkende Hackamores hoor.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 08:21

Zowwee!! Leuke paardjes zeg!! Vooral die laatste foto is leuk haha, zo twee oortjes vooraan *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 23:47

(Offtopic)
Sorry, ik haal dit item effe omhoog voor Rieja, die had ze nog niet gezien......

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 23:53

Yo.....dom van me dat ik die foto's niet eerder had gezien. ik dacht echt dat je er héél anders uit zou zien! (dat schijnt iedereen te hebben.....je komt echt over alsof je lang blond haar hebt, op één of andere manier, hihi)
Na, toch gaaf.
Die oortjes op die laatste foto, dat vind ik dan weer leuk.