Met digicamera gespeeld vandaag :D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Met digicamera gespeeld vandaag :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-02 21:57

En hierbij dan een zooi foto's van mijn paardje (en de andere twee dames natuurlijk ook Haha!)

Tante Cezanne (die net een drol aan het draaien was en dus mooi stil bleef staan Lips are sealed )
Afbeelding

Mams (heb jij wat lekkers????? Haha!)
Afbeelding

Met zijn 3en op de wei
Afbeelding

Fayette Haha!
Afbeelding

Hallo
Afbeelding

Kiekeboe Haha!
Afbeelding

Vieze staart en vieze benen Lips are sealed
Afbeelding
Afbeelding

Mijn circuspaard Haha!
Afbeelding
Afbeelding
Mijn Flettekop Haha!
Afbeelding

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 22:09

Heej wat gaaf!
Vind dat ze al best wel manen heeft joh! Je zei toch tegen die man van Kent dat het niet overerfde, mou...ik ben ook jaloers op fayettes manen Knipoog

Vind er koppie wel wat op die van Ro lijken, net zo lief Tong uitsteken

Zucht..nog een Tink die mooier is dan tiek....

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 22:51

FLETTEKOP!!!!!! Goh, verveelde je je een beetje marlientje? Maar er moet toch nodig wat gedaan worden aan die staart en benen hoor! Het is werkelijk geeeeeen gezicht! *Maar ze is wel lief hoor!!!!!!!*

Oja, mn cap ligt nog in de trailer Knipoog

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-02 00:23

Tiko"]
Heej wat gaaf!
Vind dat ze al best wel manen heeft joh! Je zei toch tegen die man van Kent dat het niet overerfde, mou...ik ben ook jaloers op fayettes manen Knipoog

Vind er koppie wel wat op die van Ro lijken, net zo lief Tong uitsteken

Zucht..nog een Tink die mooier is dan tiek....
[/quote]
Nou, nou dat valt ook wel mee hoor Myrthe, Tiko is toch ook een mooi paardje? En je moet altijd je eigen paardje het allermooiste vinden, doe ik ook Haha! Het lijkt veel die manen maar ze zijn best wel dun hoor, lang niet zo dik als die van Lowara Maar ach, vind die lange manen van Lo toch alleen maar in de weg zitten dus Fayette mag ze niet zo lang hebben Haha!

[quote= "*Tequila* schreef:
FLETTEKOP!!!!!! Goh, verveelde je je een beetje marlientje? Maar er moet toch nodig wat gedaan worden aan die staart en benen hoor! Het is werkelijk geeeeeen gezicht! *Maar ze is wel lief hoor!!!!!!!*

Oja, mn cap ligt nog in de trailer Knipoog

Haha! Plingikke grijns* Ach je moet toch wat he op zo'n saaie avond (lang leve kabelinternet ) Kweet ut het ziet er niet uit maar dat kan me eigenlijk helemaal niks schelen dat komt van het voorjaar wel weer Schijnheilig
Ow, en die cap ben je natuurlijk nu kwijt he? }> Knipoog

Rocco

Berichten: 830
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 13:21

Dat beentje, echt melig!

abby
Berichten: 1664
Geregistreerd: 31-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 15:39

eigenlijk moeten we Abby en Flettie eens bij elkaar zetten... Hun gezichten beginnen wel te verschillen volgens mij zo langzamerhand. Abaigeál is witter in haar gezicht volgens mij (verder is ze minstens zo smerig)

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-02 16:00

abby schreef:
Abaigeál is witter in haar gezicht volgens mij (verder is ze minstens zo smerig)

Volgens jou? Zoiets moet je toch zeker weten? Tong uitsteken Knipoog Hahaha, en Abaigeál heeft uberhaupt toch al veeeeeel meer wit in d'r gezicht of heb ik dat nou weer verkeerd? Hihihi, tja dat smerig zijn he..... ach het zijn nog kinderen dus die vinden het leuk om in de modder rond te banjeren Haha!