aguttie, wat LIEEEEEFFF!!!!!!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-01 13:33

[img]../upload/4/spin.jpg[/img]

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 13:35

aguttie.... wat EEEEENNNGGG!!!!

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 13:37

k vinnum wel mooi Lovers Schijnheilig

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 13:40

IEKS!!

*Bart rent heeeel hard naar tuin, pakt een hele grote tegel, rent er weer mee naar boven en laat het zo op dat enge beest vallen*
OEPS! foutje! Knipoog

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 13:55

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaf vinnum echt cooool heb er al een keertje 1 vast gehad Lovers Lovers


Afbeelding

dit vind ik ook zo mooi he! een Boa echt geweldige beesten in Utrecht hebben ze er een paar heb ik lekker gaaaid *LOL*
Hier in Apeldoorn zit er in de stad ook een dierenwinkel waar ze deze kanjers verkopen helaas van m'n pappie mag ik er 1 nu van mijn mammie nog *LOL*

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 14:19

getsiederrie de rillingen lopen me over de rug.bleg Boos!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 14:22

STEFFFFF Boos!

Ik haaaaaaaaaat die beesten, heel gemeen om mij met "aaaaah wat liefffffff" deze topic in te lokken }>
Schrok me echt lam.
Ooit Arachnofobia gezien? Iehhhhhhhhhhhhh mijn engste film ever. Scheve mond\

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-01 14:41

cody,
Dat was nou net de bedoeling Haha!

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 15:53

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hellup! Als ik ooit zo'n ding in m'n leven tegen kom krijg ik dus echt een hartaanval he, eeeeeeeeeeng!!!!

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 15:56

hihi ik heb dr ook zó een vast gehouden! vond het niet echt eng eigenlijk.. een vriend van mij heeft een boel slangen en hagedissen en weet ik veel wat nog meer. vinnut errrug cool

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 16:12

Ehm, Nimber ik wil niet zeiken hoor, maar dat zijn TIJGERPYTHONS! Ikke groooooooooooote slangen en spinnen kenner! Spinny is een Rood knie vogelspin heel erg mak maar toch wel giftig als die je bijt jij een beetje ziekies worden. Misselijk (ziekies) Haha!

PS tips ala kopen grooooooote slang:
1. hoe groter de slang hoe liever
2. heel mooi om naar te kijken
3. mamsie hoeft haar niet aan te raken of zo

Enige nadeel die pythons op de foto worden 5 meter en 80 a 90 kilo(probeer DAT maar eens te tillen) Ikke heb ook Tijgerpython en kan het heel erg sterk aanraden! Ook ikke heb die spinny.
_________________
"all think twice, cause it's an other day for you, you and me in Paradise" ZIE PROFIEL!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sanne op 2001-06-22 16:14 ]</font>

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-01 16:25

ik heb het je al ge pb't, maar gadver, ik moet er toch niet aan denken zo'n spinnekop in huis te hebben, straks loopt ie een keer los!!!
IIIIIIEEEEEEEEEEEEE

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 16:25

Is die van jullie Stef?

Wij ook allemaal van die beesten gehad......1 vogelspin en ongeveer 12 slangen, aantal kikkers...hagedissen en nog meer van dat grut.....nu gelukkig paarden *grin* Pling

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 16:27

heb er ook eens eentje vastgehouden (spin) het viel eigenlijk best mee, en ze waren ook wel zacht Lachen
Maar zelf zou ik er geen willen hebben Verward

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-01 16:29

alsjeblieft zeg jaqueline!!!!!!
Nee hoor, deze spinnekop zit lekker ver weg in Blijdorp. *Bibber*

littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 19:18

ik ben maar voor 1 dier soort schijts benouwd en dat zijn spinnen!! ik vind ze om te Misselijk

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 19:20

he verdikkeme!!!
ik schrik me half dood
ik denk ach zal wel een super foto van honny ofzow zijn, ik zol verwachting kijken.
onze internet verbinding is nogal snel zie ik in eens DAT DING voor me.
iiieieieieieeieik ik echt helemaal in shocktoestand hoe durf je!!! Boos!
maar wel een leuke en geslaagde grap hor Schijnheilig
kuzz heleen

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 19:40

AAAAAAAAAAAAAAAAAAH }> ik denk wat is dat nou ik kijk wat beter brrrrrrrrrr....
Arachnofobia...ik vind spinnen Misselijk Misselijk Misselijk
als ik door de tuin loop en spinnedraadje voel ...iiiiiiiiiiiieeeeeeeee....
En slangen vind ik al helemaal niet lief, wel mooi om te zien maar sinds ik een meisje ratjes zag kopen om ze te voeren!!! Boos!

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 22:12

Die van mij eten ook ratten, en cavia's. Helaas helaas,(wij eten toch ook dieren?) maar ik vind dat jullie een verkeerd beeld hebben van deze facinerende beesten! Ze zijn een groot onderdeel van de natuur, je wilt niet weten wat er gebeurd als deze er niet zijn! Ik vind die spinnen film Aracnofobia(of zoiets) ook een giga mooie film maar heel erg onrealistisch, net zoals Jaws, Cobra en Anaconda! Allenmaal geven ze een verkeerd beeld van beesten die absoluut niks doen als jij ze niet schopt of slaat of niet rustig met ze doet. Ik heb een keer een zeer dodelijke Cobra en daarna een zwarte Mamba vast gehouden bij een vent die ze gered heeft van een illigale handelaar die gepakt was wegens smokkel(die 2 worden binnenkort weer uitgezet), zolang ik niks deed deden ze mij ook niks ze liepen gewoon door mijn handen(gigantische adrealine stoot natuurlijk) wat die 2 zijn de giftigste slangen ter wereld. Maar op 1 of andere manier geeft het je een vertrouwd gevoel.

Waar ik naartoe wil is dit: Respecteer alle dieren, okal zien ze er jakkie en eng uit. Ik zeg niet dat je ze niet eng mag vinden en ze op moet pakken! Maar ik zeg dat je ze hier niet moet afschilderen als een vreselijk dier dat jakkie is(god voor een meid van 15 ben ik wel erg filosofisch). Ik vind bijv. de bidsprinkhaan en de 100.000 poot eng, maar zie ze toch als een prachtig dier. Lovers Net zoals elk dier dat jullie eng en jakkie vinden. Als jullie dit snappen(BRAVO!) dan misschien dat jullie mij een beetje gaan begrijpen hoe ik voor de wereld met zijn schatten sta(er is maar 1 soort die een enorme uitzondering is die ik absoluut niet bewonder, en dat is degene die de natuur goed verknald, en ik denk dat iedereen weet welke dat is!) Ik ben heel erg mysterieus voor sommige nu geloof ik!

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 22:45

Volgens mij heb ik nu een heeeeel erg gevoelige snar geraakt(geen reactie Haha! )

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 22:51

He bah, ik heb net een broodje achter mijn kiezen!! Moet er niet aan denken om dat in huis te hebben brrr...

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 22:57

Toen we die slangen enzo hadden toen kregen we wel ineens heel weinig visite *grin*
En soms dan kwamen er gewoon wildvreemde mensen aan de deur of ze niet ff mochten kijken *LOL*

Die dieren zijn inderdaad wel heel mooi, maar vergt ook heel veel geregel, als je eens op vakantie ofzo wilt...je moet altijd iemand in je huis hebben die er niet bang voor is Scheve mond\ ....en dat valt niet mee Huilen om die te vinden.
Vooral omdat wij er zoveel hadden en een heel wand terrarium hadden kon je er niet ff wat wegbrengen.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-01 00:13

ik vind het gewoon geen huisdieren, maarja, wie ben ik?

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 09:13

Wij hebben hier ook van die grote spinnen lopen (ben effe de naam kwijt Frusty ) en natuurlijk ook slangen. Ook giftige slangen dus Misselijk . Ik ga liever een straatje om. Als ze bij m'n huis komen maak ik ze af. Ja ik weet dat ze ook moeten leven, maar niet van mijn kippies. (hoe heten die spinnen ook alweer?) En ik wordt ook liever niet gebeten door een ratelslang. Ik heb nu 5 katten rondom mijn huis lopen en ik heb sindsdien geen slang meer gezien. Katten houden namelijk de slangen bij je huis weg.
Oja, die spinnen heten tarantula's. Ze zijn heel groot, maar niet giftig. Wij hadden er een keer 1 op de veranda lopen en die had allemaal baby's op z'n rug. We hebben hem/haar opgepakt en aan de overkant in het bos losgelaten. Lief he? Pling
groetjes...

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 09:52

Hèlp jullie doen mij schrikken! Daar kan ik dus echt niet tegen. Ik denk dat ik al zeker niet ga drukken op 'terug naar bericht' nadat dit verzonden is, want ik krijg nu al overal jeuk, brrrrrrrrr... Haha!