foto van Julius

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-01 00:24

Ik heb net een cd gekregen van bart met allerlei foto's van barley enzo. Staat er ook nog een foto op van Julius. *slik*

[img]../upload/2/hoofdk.jpg[/img]

wat was ie mooi he?

Ik mis hem nog zo af en toe

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 00:26

Dat je Julius mist, kan ik me heel goed voorstellen. Gelukkig heb je Barley die je er doorheen sleept. Ik moet zeggen.. Julius staat heeeeeeel mooi op deze foto. Echt zo'n lief en scheetig hoofdje... Lovers

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 05:17

ja, ik weet nog goed hoe mooi hij was, maar Barley is ook een prachtpaardje heike.

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 05:29

Ik begrijp dat je effe moest slikken. Toevallig heb ik vandaag je verhaal over Julius gelezen en als je hem zo weer ziet, dan zal je hem best wel missen.
groetjes...

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 07:24

je zal hem altijd wel blijven missen en hij is inderdaad een prachtpaardje, net als barley maar dan anders.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 08:58

owh, wat heeft ie toch lange manen, echt mooi!!
Ik vind het nog steeds jammer dat ik hem nooit in het echt heb mogen bewonderen, maar so be it.
Pijn zal in de loop der dagen/weken/maanden/jaren slijten.
Herinneringen slijten echter niet...

Ineke2

Berichten: 33114
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 11:47

Wat kijkt hij hier lief Lovers en hij glimt prachtig! Tuurlijk mis je hem nog, maar dat zal altijd wel blijven...Hij heeft toch een plekje in je hart waarin ie altijd aanwezig is zodat hij Barley kan influisteren dat ze toch maar vooral lief moet zijn met zo'n geweldig baasje Lovers Party!!

Nathalie w

Berichten: 750
Geregistreerd: 05-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 12:53

Mijn merrie die de moeder is van mijn huidige paard is al 2 1/2 jaar dood en af en toe mis ik haar nog steeds. Heb haar 10 jaar gehad en heb gelukkig haar dochter nog. Ik vind dat Julius echt een prachtpaardje was.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 13:17

zo af en toe? het is niet erg als je 'm altijd zal blijven missen het was nou eenmaal een geweldigpaard gelukkig dat je het gemis een plekje kan geven en er mee kan leren omgaan

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 13:21

hoi,
Mooie foto zeg!
logisch dat je even moet slikken! Julius was gewoon een geweldig dier. Gelukkig heb je nu Barley. Die is ook geweldig! En ontzettend mooi Kwijl

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 13:48

die manen zijn echt zo mooi...
niet gek dat je hem nog mist hoor, echt niet!

Nathalie w

Berichten: 750
Geregistreerd: 05-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 15:09

Ik bedoel met af en toe dat wanneer je op een plekt komt waar je altijd met haar reed,of dat je het gedrag van haar in mijn andere paard terug zie dat het dan weer bovenkomt. Verdriet moet je een plek geven en als je weet dat je altijd goed voor het dier bent geweest en alles hebt gedaan wat je kon dan kun je er ook rust mee hebben op
een gegeven moment.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 15:37

Jeetje Heike, ik ken jullie helemaal niet en toch moest ik even slikken toen ik dit zag. 't Staat me nog zo vers voor de geest; al dat gedeelde verdriet, iedereen was er helemaal kapot van, en ik vond al die reacties zoooo lief...

Kan me voorstellen dat je af en toe nog even stiekum een traantje wegpinkt. Heeft niks met Barley te maken, da's een superpaardje, maar Julius was ook echt uniek....

Dikke zoen,
Sonja

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23434
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 15:42

Ik heb Julius nooit in het echt gezien maar heb op een gegeven moment zijn dagboek ontdekt op internet. Zoo mooi was dat en er stroomde echt wel een traantje over mijn wangen toen ik het las dat hij er niet meer was. Hij was echt supermooi...

horseofthemoon
Berichten: 257
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 07:48

Whow...wat was het ook een plaatje van een paard! Echt prachtig met die lange manen!
Het zal steeds wel even slikken voor je zijn, Heike wanneer je fotoos terugziet.
Ik kan me zo voorstellen dat Julius een onuitwisbare indruk op je heeft achtergelaten.

Groetjes, Ada

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 09:04

hoi heike
ik las gisteren je verhaal op je site maar ik had het ook al gelezen bij de site van melissa, splendid.
ik begrijp echt heel goed dat je hem mist.
ik had eerst een lieveling, maar ik ging verhuizen. ver weg. toen kwam ik weer es terug op de manege en hij stond niet meer in z'n stal, een ander koppie stak boven de deur uit. hij was naar duitsland gegaan, naar een meisje dat met hem optreed in het cirus. lijkt zielig maar samoerai (zo heette die) vond het hartstikke leuk en had het goed naar zijn zin. in de les toen ik nog op hem reed ging hij steigeren (elke les wel een keer) maar het was zo'n lieverdje. ik weet zeker dat petra (sjimmy) hieraan mee kan vertellen want zij kent samoerai ook. ik krijg ook een brok in me keel als ik zijn foto zie en me poes is paar weken geleden aangereden en een vrouw is met haar naar de dierenarts gegaan maar onderweg is ze helaas overleden. nu ik dit schrijf krijg ik weer de tranen in mijn ogen. ik weet hoe het met haar is afgelopen sinds dinsdag, mijn vriendin was er via via achter gekomen. die poes had 3 kleintjes, en 2 zijn er overleden, 1 omdat een ekster die had gepakt en de ander een paar dagen nadat de moeder verdwenen was ze was te zwak. 1 is nu 5 weken en gezond en dat is mijn lievelingskat omdat het een herringer is aan mijn vorige kat, die een wilde kat was maar ik en me familie hem tam hebben gemaakt.
ik heb me ogen nu vol tranen Huilen maar ik denk dat jij je ook zo voelt af en toe. maar je hebt een prachtige barley die je gezelschap houdt en je vriend is!
fijn he, dierenvrienden?

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 21:17

hoi
zeker mooi
wees maar blij dat je zo'n mooie foto hebt! zie je em altijd zo als jij em bewonderde.
tja ik las een tijdje geleden het verhaal, en als ik deze foto zie krijg ik zelf een brok in mijn keel en denk ik aan het dagboek dat jij geschreven hebt.
* ben gelijk depri* * snif*
nou heel veel suc6 ermee.
en vergeet em niet maar leer er mee leven.
hug heleen Lovers

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 09:54

Ach, zo'n liefje hé, hij kijkt zo ontroerend.