ik heb een Spaanse Arabier genaamd Safira en dit is onze eerste topic bij HAW xd.
Ik heb Safira nu bijna een jaar en ik vind opzich dat ze steeds netter gaat lopen. Toe ik dr kocht had ze geen conditie en ze was niet doorgereden. Natuurlijk hebben we voor het doorrijden hulp gevraagt want dat ging niet echt super. Ze zette zich met alles vast en had bijna geen buiging in de hals als ik bijvoorbeeld een bochtje om ging. Alles zat vast. Ze was ook heel moeilijk de laatste 3 maanden. Ze zette zich vast en liep van de hoefslag af met dr kont. Ik ben toen gestopt in de zomervakantie, en haar rust gegeven en we zijn nu met een schoone lei begonnen. In die drie maanden hebben we de band heel erg versterkt en hebben vrijheidsdressuur gedaan. (nu doen we nogsteeds vrijheidsdressuur hoor)
Alles gaat heel goed, maar als ze ergens niet eens mee is, dan loopt ze in stap met haar kont van de hoefslag af(als iemand tips daarvoor heeft?). We werken nu aan nagevelijkeid (wat niet echt super gaat ofzo
. We rijden trouwens wel goed stukjes aan de teugel. Donderdag komt er iemand foto's maken weer en dan zal ik die ook wel erop zetten ;p) en verruiming in de draf. Ik zoek nog een instructrice
. Tips zijn zeker welkom ;p.Zonder cap is btw eigen keuze ;p
Safira, Spaanse Arabier, 15 jaar, Merrie, vliegenschimmel.
Niveau: b xd...
Natuurlijk hebben we eerst ingestapt ;p
[1]

[2]

[3]

[4]

[5]

[6] Hier werd ze moeier, dus dan gaat ze een soort van sjokken ofzo ;p, en vage hoofden trekken xd.

[7] Whieeeeeeehaaah! ;p

Laat je een reactie achter?