Je hebt echt een leuk ponytje! Wat tips voor je:
-Op de eerste stapfoto is ze voor het mooi iets te lang in de hals, maar aangezien jullie aan het oefenen zijn om nageeflijk te rijden vind ik dit juist een heel prettig beeld. Ze loopt mooi ontspannen.
-Op de draffoto moet je uiteraard wel contact blijven houden met de teugels. Let erop dat je voltes niet alleen met je binnenhand inzet, maar je de buitenhand en je buitenbeen ook bijhoud zodat ze niet over de schouder weg kan vallen. Ook kan je niet verwachten dat je pony nageeft als je zelf geen contact houd
Pluspunt is dat je in elk geval niet zit te trekken om haar rond te krijgen! Trekken is nooit goed, maar contact houden wel.
-Bij de volte in stap houd je je binnenhand bijna tegen de hals aan. Als je een volte wil rijden en je vraagt stelling&buiging hoor je je binnenhand juist van de hals af te houden. Als je je binnenhand tegen (of zelf over) de hals houd dan "trek" je wel buiging in de hals, maar blijft het lijf van je pony recht. Verder lijkt het alsof je binnenbeen achter de singel ligt en je buitenbeen erop, dat hoort andersom. Binnenbeen op de singel en buitenbeen erachter, zodat je buiging vraagt door het hele lijf. (hoewel ik dit niet echt goed kan zien)
-Bij de oefenwedstrijd houd je op de eerste foto je handen wat breed, op de eerdere foto's heb je ze juist heel netjes. Houd ze dus in de gaten 
-Halsstrekken is keurig!
-Bij de wedstrijdfoto's (vooral de laatste) valt me verder op dat je rijd met een dressuurzadel, maar je beugels meer op de maat hebt zoals je die bij een VZH-zadel zou verwachten. Hierdoor lig je met je knie op de wrong en heb je er geen steun aan. En er hangt een singelstoot (eindje) los onder de buik van je pony, maak het vast, of als de stoot echt te lang is knip er een stuk af.
-Je benen mogen wat rustig op hun plek blijven en je zou (soms) iets meer achterover mogen zitten, maar de rest van je houding is erg netjes
-Bij het springen mag je wat meer meegeven in de mond, en je kan ook beter meezitten met je beugels wat korter. Springen met een dressuurzadel is sowieso niet makkelijk, dus als je ook een spring/VZH zadel hebt zou ik dat met springen liever gebruiken. (niet dat je het er speciaal voor moet aanschaffen hoor, maar als je het hebt liggen
)
-Je pony loopt nu nog erg op de voorhand. Omdat je nog aan het opbouwen bent met dressuur heb ik er eigenlijk niet op gelet, maar als je wat verder gaat komen is dat wel iets om op te letten 
Het is nogal een waslijst geworden, maar denk niet dat je alles fout doet. Heel veel doe je juist goed, je rijd vriendelijk. Als je nu de puntjes nog op de I zet komt het helemaal in orde