Dancer schreef:Mooie foto's het ziet er super uit voor een 27-jarige. Ik zou alleen wel naar je zadel laten kijken. Hij ligt achterover gekanteld en je zit zelf daarom te veel op de lepel!
Zit idd wat achterin het zadel op deze foto's... maar het zadel ligt 100% zeker goed
Die wordt 2x per jaar nagekeken en opnieuw gevuld.
Je kan hier alleen niet zien wat voor rug er onder zit
Ze heeft namelijk een vreselijk hoge schoft en een wat doorgezakte rug... waardoor het zadel wat omhoog lijkt te liggen aan de voorkant 
Bij het zonder beugels rijden ging ik ook erg achterover lopen hangen... zei Eddie de Wolff ook meerdere malen
Ik moet gewoon goed gaan zitten, maarja dat is makkelijker gezegd dan gedaan 
Suelza schreef:Wat ziet ze er vreselijk goed uit voor haar leeftijd zeg!!! Wat is haar levensverhaal?!? Daar ben ik wel nieuwsgierig naar!
Hele mooie merrie

Ja er zit een heel verhaal vast aan deze dame... zal het even in het kort vertellen 
Warina heeft vroeger zzl gelopen, daarna door haar ouderdom en een peesklap aan beide voorbenen zou ze afgeschreven worden.
Onze stal/manege eigenaar hoorde dit en heeft Warina meteen gekocht, toen is ze hersteld van haar blessure.
En hebben verschillende mensen haar geleased, wat niet altijd even lekker ging... bij een aantal ook wel hoor 
Door haar goede afstamming en predikaat wilde ze een veulen met haar fokken, daarbij kon ze lekker van haar oude dag genieten op het land en een paar keer in de week rijden met stagiaires... maar Warina kon hier niet goed tegen, het is nogal een workaholic
Ik had toen net mijn vorige paardje Rocky moeten verkopen door rugproblemen.
Ik ben haar toen gaan rijden om af en toe rond te kunnen hobbelen
Maar Rien verloor helaas haar veulen na 6mnd... waarvan ze verbazingwekkend vlug herstelde.
Ze kreeg weer steeds meer energie en ik ben toen weer prive lessen met haar gaan rijden... met dit als resultaat 
Ze vind het lopen helemaal geweldig, gister heb ik haar met moeite in een normaal tempo kunnen houden
Ze was weer veel te fris
maccie schreef:ziet er goed uit chantal, warina is ook een hele mooie oude dame om te zien..
Dank je
en een knuffel voor Rock
Laatst bijgewerkt door c_alsemgeest op 18-10-07 10:14, in het totaal 2 keer bewerkt