Vandaag had een goede vriendin van mij (ooniepony @ bokt) een wedtrijd op manege Molendijk. En ik dacht laat ik is leuk foto's maken ect.
. Ik heb toestemming van Sanne om de foto's hier te plaatsen (ze zit nog maar net op bokt en ik heb het haar nog niet uitgelegt
, vandaar dat ik ze dit keer neer zet
) Maar de foto's komen wel van mij hoor
Voor de rest wil ik er wel bij te zeggen dat dit haar debuut is (zei titel
). En een dag van te voren dacht Sanne en Kiki: 'Laten we eens lekker in de buitenbak gaan rijden'. Alleen dit is allemaal niet gegaan zoals gepland en Sanne is (zover ik het van andere heb begrepen, want San kan zich niks meer van dit hele voorval herinneren) van Jerona gevallen met haar hoofd op de stenen bakrand. Ze had een epilepsie aanval en heeft als het goed is een hersenschudding (maar goed dat bij ons op de manege bij pension als bij manege klanten capjes verplicht zijn! ), ze kan ook een aantal dingen zich niet meer herinneren. Maar goed jullie begrijpen dat ze niet helemaal 100% was en ik vindt dat ze heel goed heb gereden zelfs in deze omstandigheden... En ze heeft 1 wp! Sanne hoopt op advies waar ze echt wat aanhebt!
De foto's (niet in goede volgorde
, en zijn ook niet zo super ben nog niet zo'n goede fotograaf
)1.

Meet Jerona

2.

Inrijden nog bij eigen stal.
3.

4.

5.

6.

7.

hals strekken (weer omhoog doen
)Vervolgens naar de overkant voor de wedstrijd
Vanuit de kantine genomen
(mocht niet aan de bak staan of zo....)8.

*sorry voor de flits

9.

10.

11.

Uitstappen

12.

deketje op en naar huis
13.

Één van Sanne's trouwe cheerleaders

Filmpjes!
Inrijden Blooper !!
Again