Hitalia is 19 jaar, rijd nu iets langer dan een jaar wedstrijden met haar. Het ging niet altijd vanzelf en heb nooit echt hoge punten, als ik wp's had was t rond de 180-185, maar nog nooit hoger gehaald dan 187. Nouja dat is niet erg en zo is dat maar, ik weet zelf ook dat er veel mooiere pony's rondlopen, maar ik ben hartstikke trots op Hitalia wat ze nog voor me doet, ook al merk ik dat ze wel steeds wat ouder wordt. We rijden vooral voor ons lol, en willen de L1 gaan proberen, maar als t niet gaat dan gaat t niet en dat stoppen we er ook mee!
Van de week ging het erg slecht, gister eraf gevallen, en wou me eigenlijk afmelden voor vandaag, maar toch maar gegaan en gelukkig! Het voelde heel goed toen ik vanmorgen opstapte, lekker ontspannen en fijn te rijden.
Toch schrok ik van de punten die op me coupon stonden, 189 en 194! Man wat was ik blij, nog nooit hoger dan 187 gereden, en na zo'n slechte week zulke punten!
Ik had de eerste en tweede prijs. Heb ik de B toch nog best mooi afgesloten!

Nou genoeg na dat lange verhaal, hier de foto's.
Mijn eigen commentaar:
Ik stoor me vreselijk aan me houding, ik zit heel raar, hang ontzettend naar links en me handen zijn ook heel appart, ik ben hier heel hard mee aan t werk, ook met de les.
1

2

3

4

5

6

7

8

Wat vinden jullie? Klaar voor t L1?

Edit:
En wat vinden jullie van mijn beugels, moet ik ze langer doen? Ik had dat eerder namelijk wel, maar dan kon ik ze moeilijk stil houden en nu kan ik ze veel beter aansluiten.
Maar is het voor het plaatje niet mooier als k ze toch langer doe?

Vandaag nog gezien in Almere