kannie schreef:je paard ziet er fantastisch uit zeg! lekkere glimworm
wat is de afstamming?
je rijdt hem volgens mij vrij vriendelijk, zie alleen een wat strakke binnenhand.
en je mag meer naar achteren gaan zitten. je duikt een beetje voorover.
veel plezier met je mooierd!
Bedankt.
Afstamming is Darnels x La Samba.
Verder ga ik wel met je commentaar mee, die binnenhand had ik al aangegeven in mijn beginpost, daar werk ik ook hard aan en mn instructrische wijst me er ook altijd op.
Sorriso schreef:Leuk dier zeg!
Ik zie wel meteen dat je in de galop een veel te strenge binnenhand hebt, laat hem op zijn eigen benen lopen, laat die teugel veel losser. In galop draai je je tenen ook meer naar buiten en lijkt het of je wat prikt met de sporen. En hou je handen rechtop, ik zie vaak dat de een wel rechtop staat en de ander niet.
Staan de foto's op volgorde? Dan vind ik het heel knap hoe je je paard van achter na verloop van tijd aan het sjouwen krijgt! Netjes hoor!
Bedankt voor je commentaar. De foto's staan inderdaad op volgorde.
Bedankt!
Paoline schreef:Leuke foto's heb je uitgekozen Clien.

Ik vond het weer érg gezellig, en ik vind ook zeker dat je Pasam netter aan het lopen hebt dan eerder, dus vooruit gegaan ben je sowiezo.

Alleen nog even wat meer op je houding letten, dat je je rug overal zo netjes recht hebt als op foto 2.

Maar hee, ik doe het je alsnog niet na dus ik zeg maar niks.

Heb nu al zin in de volgende keer.

Ik vond het ook gezellig.
Mooi dat ik in ieder geval vooruit gegaan ben. Het voelt ook veel beter als eerst. 
Ann: Bedankt voor je reactie, ik heb zelf niet het idee dat ik erg gespannen ben als ik aan het paardrijden ben. Maargoed, dat is misschien wel te zien aan het beeld doordat ik mn handen wat gespannen heb.
Dido: Bedankt!
Ja zwem en ITP foto's komen bijna