Hier de foto's van vandaag.
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Echt een lieve kleine wolbaal.
Ik vind een hoofdstel prima kunnen, als je hem gewoon goed de tijd geeft om te wennen

ahum, maar goed
het zijn kleine stukjes dat ze zo uitzwaait en het halstertje verschuift misschien iets, maar dat kan geen kwaad. Hoofdstelletje kan altijd nog
_anton_love_ schreef:Ziet er erg leuk uit. en ik zal inderdaat ook even wachten met het hoofdstel ik zal alleen nog niet met haar gaan springen of balkjes draven omdat ze nog jong is kan ze spier en gevricht pijn krijgen en kan later zelf niet meer goed komen!
Het is echt een leuke shet en nog veel plezier er mee
Waarom is een hoofdstel vriendelijker? 
tessyke schreef:misschien een ideetje om volgende keer met een hoofdstelletje te longeren
halstertje ziet er namelijk niet zo vriendelijk uit
mooie shet wel
obelix schreef:Ik zou het touw gewoon onderaan vastklikken en niet over het hoofd doen..
Leuke shet !!
WildWings schreef:Wat is het probleem met dit halstertje? Een bit erin is zeker vriendelijker?Waarom is een hoofdstel vriendelijker?
Het touw moet misschien anders bevestigt worden, als je het aan 1 kant vastklikt op een hoofdstel trekt het net zo goed. Later zit het trouwens ook anders vast volgens mij?
Ik vind het juist geweldig dat hier iemand is die het beestje nog te jong vindt, eindelijk iemand die de tijd neemt.. en dan komt bokt roepen dat ze maar lekker moet haasten? Belachelijk naar mijn mening.
Balkjes lopen kan op zich wel, zolang ze er gewoon overheen kan draven en geen extra moeite hoeft te doen, dat kan ik alleen van de foto's niet afzien. Ik vind het er goed uitzien hoor, leuk ukkie is 't ook
Maar verder zal lekker met halster blijven longeren hoor als ze der last van krijgt stopt ze ook wel met trekken denk?

op te jonge leeftijd springen is slecht voor de gewrichten enz., maar uiteindelijk wordt dan ineens cavaletti's draven ook verkeerd en uiteindelijk balkjes ook
het zijn een beetje overdreven voorzichtige mensen naar mijn mening als nog geen balkjes draaft op die leefdtijd 
als jij je paard/pony op oudere leeftijd nog aan balkjes en dingen moet laten wennen en hij vind het eng, is het veel moeilijker op te lossen dan wanneer zij er met jonge leeftijd goede ervaringen mee heeft gehad
natuurlijk red je het met vertrouwen en tijd, maar is het niet veel fijner voor het paard als hij helemaal niet bang hoeft te zijn
op jonge leeftijd zijn ze nog wat onbezonnen en kijken nog niet zo snel naar dingen als jij dat ook niet doet
nujaro schreef:daarnaast is het ook nog een feit: Jong geleerd, oud gedaanals jij je paard/pony op oudere leeftijd nog aan balkjes en dingen moet laten wennen en hij vind het eng, is het veel moeilijker op te lossen dan wanneer zij er met jonge leeftijd goede ervaringen mee heeft gehad