- Hoi

Vandaag was er weer een onoficiele clubwedstrijd op de manege waar ik rijd.
Ik had me ingeschreven op Beau, een pony waar ik in de lessen vaak op rijd.
Met Beau gaat het steeds beter en ik krijg hem fijn aan het lopen. Maar toen ik vandaag op de manege aankwam, bleek hij helaas erg kreupel te zijn.
En aangezien mijn lievelingspony Jessie verkocht is, had ik geen geschikt paard om op te rijden.
Uiteindelijk heb ik maar de haflinger Nalex uitgekozen. Niemand deed op hem mee dus kon ik hem mooi pakken.
Ik heb een jaar geleden ooit één keer op Nalex gereden en dat was het. Ik heb dus helemaal niet met hem geoefend en moest in het kleine half uurtje inrijden dat ik had, al zijn 'knopjes' ontdekken.
De galop was een probleem want hij sprong telkens verkeerd aan. Uiteindelijk lukte het met inrijden wel, maar in de proef moest ik hem helaas tot een paar keer toe herstellen. Uiteindelijk zat hij wel goed.
Nouja, mocht uiteindelijk wel tevreden zijn voor het resultaat; was 4e van een groep van 15 ofzo. En dat voor de tweede keer op die pony!
Had helaas geen winstpunten, maar ben toch tevreden. Had 176 punten.
Marieke (Casperrr) en Miranda (Heranda) waren er om foto's te maken en Marieke heeft Nalex mooi ingevlochten.
Door Nalex zijn stand van zijn oren en de knot op zijn hoofd was hij af en toe net een ezel, vandaar de titel.
Hieronder de foto's. Commentaar mag, maar houd er rekening mee dat dit paard zo goed als nieuw was voor mij!
Alleen inrijfoto's omdat het in de binnenbak met de proef te donker was.

[1] Meet Nalex, de invaller voor Beau.

[2] Even uitvinden hoe dit paard werkt. Maar dat moet ook zonder die handen half op m'n benen kunnen.

[3] Stappen. Gelukkig was de bak helemaal niet nat ofzo..

[4] Drafje.

[5] Eeh, hier ging het even niet helemaal goed volgensmij.

[6] Stappen.

[7] En weer draven.

[8] Deze vind ik wel netjes. Alleen jammer dat ik onthoofd ben.

[9] Uuh ja galop dus. Meneer heeft er behoorlijk een handje van telkens verkeerd aan te springen..

[10] Hier is het al beter..

[11] Jeej, hier zat hij goed, maar wat zit ik hier ver naar voren?

[12] Dit verklaart de titel toch wel een beetje.

[13] Drafje.

[14] Hier begon hij eindelijk een beetje te lopen waar ik hem hebben wilde.

[15] Niet je handen op je benen leggen..

En Marieke [Casperrr] ging nog even uitstappen.