@Amanda ik rij nu gewoon alleen nog maar thuis.. ben net een eigen bedrijf begonnen waar ik het rg druk mee heb.. maar wil volgend jaar het toch weer proberen.. het blijft toch wel kriebelen.. Met mijn vorige kon ik de B niet doorkomen was echt een springpony en daarwerd ik wel steeds eerste.. ik wil het dus wel gaan proberen en als ze springen ook leuk vind ga ik dat ook zeker doen.. Maar eerst nog ff flink trainen
@ Avalanu eigenlijk ben ik totaal niet gespanne op daisy.. begin weer prettig gestoord te worden opmijn knol 
@Tine_ heb mijn handen vrij losjes.. ze loopt van haar eigen al vrij aardignaar beneden.. maar heb binnekort weer prive les.. en dan zal het ook wel weer een stuk verbeteren.. 
@Silence sja eigenlijk hoort er een dressuur onder ja maar ik koop altijd wat ik leuk vind en kijk er nooit naar ja of ze moeten het beide hebben maar dat hadde ze nu niet. En heb ook nog een veelzeidigheids zadel voor haar
Maar eigenlijk let ik er nooit zo op
hahah
En iedereen bedankt voor de super reactie's echt leuk en voor degene die nieuwschierig zijn hoe het er vorige keer uit zag kan je dat vinden in de topic Daisy pink @ dressuur..