Vandaag een gewone proef en een kür. We hadden gisteren al deel 1 van deze tweedaagse gehad. Ondanks dat Pretty voor het eerst al een wedstrijd in de benen had zitten, deed ze ontzettend goed haar best! Ze was ongelooflijk werkwillig, een tikkeltje kijkerig (lees; het terrein was zooooo interessant
) maar concentreerde zich toch op mijn hulpen. Ik had geen stres voor mijn 1ste proef en heb deze ook heel rustig kunnen rijden met mijn dame, ze reageerde fijn op mijn hulpen. De score viel dan ook een tikkeltje tegen (58%) maar ach...Jurysport.

lekker losstappen, ik zit naar voor, wat ik normaal niet doe in stap en draf maar had last van mijn rug (het hele weekend al overigens.) die kan de 'doorzit trainingen' niet aan (ivm kür
) 
ik vermoeid, Pret nog redelijk fris! Mijn eeuwige zonnetje

de kleinste bruine, de meneer-die-niet-lachen-wilde-maar-mij-daar-wel-over-aansprak op de grote bruine is de 'collega ruiter' van hierboven
Nee zijn paard is geen reus, Pret is gewoon een uk 

opperste concentratie

rustig drafje

Pret zegt; toedels!

Ook moest ik een kür rijden. Pret was moe maar vastberaden deze ook nog tot een goed eind te brengen! Bij het losrijden was ik wat nerveus maar een collega ruiter vrolijkte me wat op en ik ontspande wat. We waren er helemaal klaar voor toen we binnen mochten. Enkel jammer dat de speler het er niet mee eens was, hij kon onze cd niet lezen (die op elk cd spelend ding dat we tegen kwamen getest is en ook goedgekeurt werd maarja
) Het secreteriaat gaf ons een aantal opties; Niet rijden. Of zorgen dat we hem konden laten afspelen voor de volgende proef zou moeten beginnen. Als dat niet zo was werd ik uitgesloten. Basta! Bokker Soniador die normaal na mij moest nam mijn plaats in wat mij weer wat tijd gaf (heel erg bedankt daar voor!
) De spanning werd voor mij wat te groot en nu ook nog bleek dat ik misschien (waarschijnlijk) niet mocht rijden kwamen er toch wat traantjes. Ik heb ruim een kwartier moeten stappen in de losrijpiste waar een jonge gast langs de kant me wat moed in sprak (mijn moed lag nl inmiddels in Pret haar hoeven) Ik weet nog steeds niet wat zijn naam was
Maar als hij dit leest; Dankjewel!
Het waren niet veel woorden maar het waren er genoeg!Een ruiter uit een hoger niveau sprong ook voor me in de bres. Samen met nog iemand (die ik helaas niet meer gezien heb) hebben zij voor de oplossing gezorgt; Gewoon de jeep langs de ring parkeren en de cd in de auto radio steken
Dat werkte en werd (met norse gezichten) goed gekeurt door de jury. Mijn kür ging goed maar ook hier was de score teleurstellend (tov de andere score's) voorlaatste met 62%
(en ik ben normaal de 1ste om de jury gelijk te geven maarja...)In elk geval, iedereen die me geholpen heeft vandaag, op wat voor manier ook. Ik ben jullie ontzettend dankbaar voor jullie inzet! De jongens die ervoor gezorgt hebben at ik mijn kur heb kunnen rijden; jullie krijgen nog wat te drinken van ons!

Er is een filmpje van dat door het uploaden verschrikkelijk is van kwaliteit
Morgen eens kijken of ik het op de andere pc met wmm een beetje kan corrigeren maar ik zou er niet op rekenen;http://www.youtube.com/watch?v=qP-fAWVrlpw
Al bij al is het een geslaagd weekend. Ik heb weer wat bijgeleerd over Pretty (de dame loopt küren alsof ze nooit wat anders gedaan heeft
) en ik hoop dat Pretty ook weer wat heeft geleerd van deze ervaring!
Ik ben doodmoe en uiteindelijk bleek Pret het beter uit te houden als baasje (
) Maar volgende zondag heeft ze toch geen wedstrijd!
Eerst maar even bekomen en dit laten doordringen.
Ik zie je zeker snel weer hé,