het was mijn eerste wedstrijd met deze pony, en voor de pony was het helemaal nieuw. (hij is pas 3, en nog niet veel op ander terrein geweest.) ik ben daarom heel tevreden over hoe het is gegaan.
verslag over de wedstrijd:
we dachten dat ze gewoon op schema liepen, maar dat was niet meer zo.. het liep redelijk in.
we hebben snel op moeten zadelen, en voor het losrijden was ook niet veel tijd.
ik ben de eerste proef in gegaan, met en hele gespanne pony, en hij schrok in het begin ook nog overal van. ik heb gelukkig even de tijd gekregen om hem een paar keer de bak rond te rijden, en toen de proef begon, ging het al een stuk beter. ik had deze proef geen zweepje erbij, en hij was daardoor veel te sloom, en hij was helemaal niet aan mijn been. uiteindelijk zaten er nog wel een aantal goede stukken in de proef, maar vooral de galop was niks..
ik had deze proef 173, daar was ik heel blij mee.
tussen de twee proeven, heb ik hem even goed kunnen rijden, en daardoor ging de tweede proef ook een stuk beter. er zaten nog wel een aantal fouten in, vooral de galop was weer helemaal niks. maar er waren ook stukken, waar hij voor mij gevoel heel lekker ontspannen liep.
deze proef had ik 186 punten, en was hier heel blij mee. deze punten had ik niet verwacht.
hier de foto's : (ze komen uit een filmpje, en daarna heb ik ze nog moeten vergroten, daarom is de kwaliteit een stuk minder geworden.)
alle foto's zijn van de eerste proef.
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

ik weet zelf waar ik aan moet werken.
maar toch zou ik graag commentaar van jullie willen.