Ik en Daisy @ Dressuur gemaakt door Nancy:D

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tanja__Daisy

Ik en Daisy @ Dressuur gemaakt door Nancy:D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-06 16:22

Vrijdag was ik aan het oefen voor de wedstrijd van zondag. Toen Nancy(nancy_evita op bokt) kwam vond ze het wel even leuk om foto's te maken. Het zijn er in totaal 71 geworden nog heel erg bedankt nanc!!
Mijn eigen comentaar is af en toe meer rechterop te zitten en Daisy meer laten doorlopen, en ook wel een beetje korter in de hals maar daar word aan gewerkt. EN mijn hak meer uitdrukken. Soms mag ze ook wel wat dieper.
Geen commentaar op dat ik te groot ben/word en cap= eigen keuze. En te mager graag ook niet ze krijgt genoeg te eten(meer als je denk ) als je het wil weten vraag je maar .
Hier komen ze owja heb er een paar uitgekozen waren er namelijk 71
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ik had gehoord dat iemand een briefje van 100 verloren was dus die zocht ik even voor me portomonnee De pony is erg moeilijk in de mond en gaat niet makkelijk aan de teugel dus ben zeer blij met deze foto's van zelf komt het wel dat ik de teugels meer op pak voor nog wat meer nagevelijker

Tis leuk als je nog een berichje achter laat
Groetjes

Sempre

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 16:24

Ziet er goed uit tan
Jammer dat ze een beetje klein zijn maar ach

Je bent echt vooruit gegaan

Tanja__Daisy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-06 16:41

Dank je. Ik ben zeker vooruit gegaan en jammer dat ik bijna te groot voor der ben

Tanja__Daisy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-06 20:16

Niemand?