dan kwam ik een maand geleden op een punt waar ze al veel dikker was geworden maar waar de ribben nog steeds doorstaken maar met de hulp van mijn DA is ze nu erg goed aan het aankomen dus ik weet dat ze nog mager is maar hier staat dus de reden waarom

ik ben echt al super blij met hoe ze eruit ziet als je haar een maand of 3 geleden zag

Nu ze toch wel veel gevoerd wordt moet dit gecompenseerd worden met werk dus we zijn eindelijk begonnen aan haar training.
Ze werd hiervoor amper gereden door een verleden(mishandeld en te vroeg opgeleerd) maar ze is nu 5 en goed gegroeid en ook terug een beetje bijgekomen.
mijn eigen commentaar:
°af en toe een strenge hand
° schouders naar achter
° en tja... mijn tenen
° ook mijn handen af en toe een beetje hoger en ze mogen ook meer naar voor
° met dit zadel zitten mijn benen ook naar voor

aan deze puntjes wordt zeker en vast gewerkt (behalve dan aan de tenen want die zijn al heel mijn ruiterleven een ramp)
nu je dit even hebt gelezen stel ik het op prijs dat er geen reacties komen al "he joh, geef je paard eens eten" ofzo

voor ik het nog vergeet: cap is eigen keus en mijn jeans zit even goed als een rijbroek en dit verander ik niet

1.

2.

3.

4.

5.

drafje en ik zag iets intressant in de andere wei (mijn fotografe kon me wel afschieten)
6.

7.

beetje veel te diep

8.

volte
9.

10.

volte rond fotograaf
11.

net aangesprongen in galop
12.

beetje vies kijken naar de hond

13.

flinke loena

14.

buiten gaan uitstappen
15.

zo dit was een selectie uit zo'n 100 foto's

We hebben ook op de andere hand gereden maar daar heb ik geen foto's van geplaatst
commentaar en tips zijn uiteraard welkom zolang dit netjes gebeurt.
voor een reactie te plaatsen is het ook aan te raden om de bovenstaande tekst te lezen
ga zo door