Judy is inmiddels 13 jaar, maar is nooit dressuurmatig doorgereden, ze heeft alleen maar gebosscrosst eigenlijk. Combineer dat met een ruiter die alleen op een manege wat dressuur heeft meegekregen een paar jaar geleden, en je krijgt een geweldige combinatie maar niet heus. Houd daar rekening mee bij je commetaar aub
We doen ons best. Bij deze foto's had ze net zo'n 2 weken vrij gehad door open singelplekken, vandaar ook het bontje. We hebben dus niet echt hard gewerkt. Ik kreeg wat zitles van een vriendin, Sanneshadow @ bokt. Mijn houding is bagger, en daar maakte Judy heel erg gebruik van.. Inmiddels zijn we alweer een eindje vooruit gegaan.... Vrij veel gestapt dus eigenlijk ook alleen maar stapfoto's. Mijn teugels hangen op een aantal foto's expres erg los zodat ik echt op m'n zit moest rijden.
Oja, over te groot/zwaar: Judy is 1.28m, en via de 20% regel zou ze 65 kg mogen dragen. Ik weeg 48 kg & ben 1.60m lang
. Ik ben me ervan bewust dat het niet zo lang meer kan, en heb allang een grens bepaald voor mezelf. 

Even terughinniken naar ireen...

)

In welke klas zit je?