Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nijn schreef:Ziet er niet verkeerd uit hoor
Zelf zou ik alleen de 2e hoefslag pakken, of een andere willekeurige lijn om zo te voorkomen dat er met de schouder langs het schot wordt gelopen en het hoofd hierdoor naar voren gaat knikken.
magda_90 schreef:Ziet er super uit Anke
Is je buitenhand bewust lager dan je binnenhand?
Even offtopic: Moet zeggen dat ik na die galop van Rosanne beste spierpijn heb overghouden die dagen daarna
ankem schreef:Nijn schreef:Ziet er niet verkeerd uit hoor
Zelf zou ik alleen de 2e hoefslag pakken, of een andere willekeurige lijn om zo te voorkomen dat er met de schouder langs het schot wordt gelopen en het hoofd hierdoor naar voren gaat knikken.
Ik doe het heel bewust langs het schot, zo heeft ze steun. Zo leer ik het van mijn AR juffie. Renvers rijd ik op 3e hoefslag.
Renee__ schreef:Wat houd academische rijkunst dan precies in? (voelt zich blond)
Je mag wat meer ontspannen in je schouders voor zover ik kan zien en ik zou zelf proberen kortere stukjes mee te pakken.
Ik snap goed dat ze het moeilijk vind en daardoor probeert ze net iets te veel met haar kont weer terug te gaan, vandaar.
Nijn schreef:Ah oke, ik leer juist weer bewust de 2e hoefslag te pakken om zo iets steun te bieden maar straks wel veel makkelijker weg te kunnen sturen
Ben wel benieuwd waarom je Renvers wel op de 3e hoefslag rijd?
Renee__ schreef:Wat houd academische rijkunst dan precies in? (voelt zich blond)
Je mag wat meer ontspannen in je schouders voor zover ik kan zien en ik zou zelf proberen kortere stukjes mee te pakken.
Ik snap goed dat ze het moeilijk vind en daardoor probeert ze net iets te veel met haar kont weer terug te gaan, vandaar.