Elise in de sloot gevallen...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Elise in de sloot gevallen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-03 10:46

Tjee zo erg ben ik me nog nooit geschrokken Scheve mond Het is donderdag gebeurt, elise (schetlander) had ik afgetuigd van de kar en loop met haar het bruggetje op.
Ze wil niet verder en ik trek haar mee, loopt ze gewoon achteruit en valt zo het water in Verdrietig Nou ik spring er natuurlijk achteraan en ik haal het tuig van haar rug. Toen heb ik nog geprobeert haar op de kant te trekken en te duwen van onder lukte allebei niet.
Toen de buren heel snel gehaalt, en die hebben haar met een touw uit het water gehaalt, elise oko de hele tijd hinneken naar mij en Bunny, en ze zat ook nog het gras daar te keuren Vork volgens mij was het daar wel lekkerder *LOL*
Nou alle dekens opgespoort, en zo veel mogelijk droog gevreven, was wel echt super koud voor mij kun je nagaan voor haar! Dierenarts er nog bij, gelukkig heeft ze er niets aan over gehouden, maar wat ontzettend eng zeg!!!

JayJay

Berichten: 60
Geregistreerd: 31-01-03
Woonplaats: den bosch!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 10:55

Jeetje wat zal je geschrokken zijn! Gelukkig is het goed afgelopen!

Tancreda4

Berichten: 24029
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 11:12

Jeetje! Je zult je wel helemaal wezeloos zijn geschrokken! Ik zag ook een keer een pony de sloot in vallenl. Nou ja, lopen. Hij begon opeens te wijken omdat ie van iets schrok en liep zo de sloot in, met ruiter!!! Het ruitertje hield de teugels vast, terwijl het paard helemaal gek ging doen om zo snel mogelijk naar de kant te komen. We schreeuwden dat ze los moest laten, wij haar eruit gehaald en daarna de pony. Helemaal zwart van de modder!! Afspuiten, droogwrijven, deken op en naar huis gebracht. Was wel even eng, echt geschrokken!!!
Gelukkig heeft je paardje er niets aan over gehouden!!!
groetjes Ingrid

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 11:14

Ik schrok zelf ook wel toen ik dit las. Het had voor hetzelfde geld ook slecht kunnen aflopen. Maarruh... Heb jij er zelf ook niets aan over gehouden? (griep, verkoudheid?)

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-03 11:23

En natuurlijk helemaal schrikken want ze is nog eens niet van mij ook. Gelukkig kwam mary (eigenaar) snel, en die was toen net heel toevallig met de dierenarts aant praten en die kon dus gelijk ook mee. Ik was ook helemaal in paniek, janken enzo.
Nee ik ben nog niet ziek geworden ze was maar tot mijn navel nat ongeveer.

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 11:26

Oh gelukkig. Ik zou ook in paniek zijn want het is wel ff heel eng. Maar gelukkig dat de DA er was en de eigenaresse ook. Gelukkig is het goed afgelopen!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-03 13:15

Ja, ik weet echt niet wat ik had moeten doen als de buren niet htuis waren geweest!

rooslover

Berichten: 2104
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 13:18

Das is schrikken! bij ons was er van de zomer een pony zelf de sloot ingesprogen..ze had het schijnbaar zo heet ( ze was namelijk zwart) toen moest de brandweer er dr uit komen halen!!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-03 13:30

Bunny de andere pony in de zomer er ook in gevallen, maar toen stond ze nog op het punt om te bevallen ook! Bloos Die avond is ze toen bevallen.

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 14:06

Ow lyd
Wat moet jij geschrokken zijn!!!
Nou ben blij dat het goed is afgelopen!

oftopic: Doet je comp het weer Tong uitsteken

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-03 14:10

Offtopic: computer wel msn niet Knipoog

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 10:46

Max is ook een keer de sloot in gerend. Hij schrok ergens van en het was plons. Toen was hij d'r snel weer uit gelukkig.
Helaas heeft deze gebeurtenis hem niet kunnen redden. Hij is een een half jaar nadat dit gebeurd was nog een keer in de sloot gevallen toen we er niet bij waren en is toen gestroven.
Ik word dus nu al panisch als er een pony te dicht bij de sloot komt.

Maar ik ben blij dat het zo goed is afgelopen.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-03 17:08

Jeetje wat ontzettend erg Dennis, zal echt een ontzettende paniek toestand zijn zeg, echt vreselijk. Was daar dan helemaal niemand verder bij?
Ja echt geluk dat het zo is afgelopen Lachen

xxpinoxx
Berichten: 302
Geregistreerd: 11-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 19:46

Dat is inderdaad heel erg voor je Dennis..... En Avantilover heeft dan heel erg geluk gehad, je moet wel erg blij zijn met je buren!