Een geluk bij een ongeluk(je)

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

nikkiemisty

Een geluk bij een ongeluk(je)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-03 15:41

Dat sneeuwplezier (wat sommige zeggen) is eigenlijk niet echt leuk:

In ieder geval vanochtend niet. Wat een ramp was dat. Ik stond met mn scooter te wachten op een vriendin van mij die altijd op dr Citta (brommertje) mij op komt halen. Ze belde en zei dat ze op de fiets ging, omdat ze m niet gestart krijgt (ze moet m aanrennen). Ik zei nou ik ga wel op de scooter (toen het had gevroren was ik ook altijd met de scooter gegaan en dat ging goed) en aangezien ik toch niet zo hard kan (ivm sneeuw) fietste ze met mij mee.
Eenmaal op het fietspad (eerst door een wijk heen gereden) lag er een heel pak sneeuw, van een cm of 4. Ik gaf heel weinig gas en mn scooter gleed weg en stond eigenlijk 90 graden gedraaid. Toen begon die te kantelen en hield ik m niet meer (ik stond wel stil en was ondertussen afgestapt) en hij gleed langzaam uit mn handen. Maar omdat hij ook nog steeds weggleed gaf ik gas (dat ging dus niet helemaal goed).
Nou samen met mn vriendin mn scooter opgetild en naar huis gelopen (was nog aardig in de buurt), want ik kon er nu nog optijd af komen, maar voor het zelfde geld lig ik met scooter en al. Dus wij naar huis en de fiets gepakt en nog tegen de wind in (dus al die sneeuw in mn gezicht en die koude wind brrr).
We waren 20 min te laat, maar de leraar snapte het wel.
Gelukkig heb ik geen schade, omdat mn scooter op het dikke laag sneeuw viel. Dus een geluk bij een ongeluk.
Ik zal morgen wel weer op de fiets gaan (als het weer sneeuwt ga ik het niet meer proberen haha)

Wat ik trouwens ook zo gevaarlijk vind, is als je op de weg rijd (waar ook auto's rijden) met sneeuw moet fietsen. Want als jij valt en er rijdt een auto achter je met niet genoeg afstand, kan die wel meteen remmen, maar glijd ie als nog door.

Ik heb trouwens genoeg mensen zien vallen... Scheve mond
Ik viel vroeger (toen ik nog op de Middelbare school zat) ook heel vaak, en kon ik niet meer stoppen met lachen *LOL*

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 16:42

ik heb ook een citta en sins vandaag doet ie het weer!!! (ben helemaal blij dus ik moest het gewoon even neer zetten Haha! )

bij mij op mijn oude school gingen ze allemaal bij het hek staan en mensen uitlachen zodra ze vielen (ik blij dat ik altijd via de andere kant kwam)
ik ben eigenlijk maar 1x gevallen met de fiets toen het glad was toen kwam er een vrouw naar me toen om te vragen of het glad was Verward

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie