Cheyenne voor het eerst hoofdstelletje in!!!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Franca

Cheyenne voor het eerst hoofdstelletje in!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-03 00:46

Vandaag voor het eerst Cheyenne een hoofdstel met bit in gedaan. En ze deed haar mond zowat wagenwijd open, ik kon zo het bitje erin schuiven.....Ze was in het begin een beetje aan het knabbelen op het bitje, maar later was dat helemaal rustig. Toen gelongeerd met het hoofdstel in en dat ging supergoed! Zag er zo gaaf uit, het lijkt dan net alweer wat meer een rijpaardje Haha!

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 09:40

Leuk is dat hè? Ik heb vandaag ook gelongeerd met hoofdstelletje en singel Lachen. Het gaat hard nu..

Galactica Wadim X Gemini

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 11:53

ik heb van de week ook gelongeerd met hoofdstel, en singel.... binnenkort beginnen met longeren met zadel Haha!
Heb ik echt zin in!!!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 12:06

Gaaf, goed zo Yen! Met het paardje van mijn vriendin hebben we dat van de week gedaan, hij was er totaal niet van onder de indruk. Ook niet van een singel en een dekje, hij bokte niet een keer. Hij keek echt zo verveeld van: oh wat doen jullie nou moeilijk Haha!
En ze heeft er ook al over gehangen (ik gaf haar een beentje en bleef haar onderteunen) terwijl hij vast stond op de spuitplaats, en een keertje opgezeten en dat vond hij ook helemaal niet erg. Meestal als ze je vertrouwen heb je geen problemen hor!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 15:22

Idd, gaat allemaal vanzelf, zeker als je ze van jongsaf hebt en met je Horsemanship werkwijze zal je ze ook wel volledig vertrouwen... Bij mijn haf was het ook allemaal van: hmm, wat is het probleem? Hij vond er allemaal niks aan, en wij maar wachten tot het moment dat hij zou exploderen...

salema

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 15:50

cool-zeg-yen-met-noofdstel Haha!
moet-nu-zeker-snel-weer-komen-kijken!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie