Tjeerd ging super!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

janna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-01 10:27

Wow, hij liep gisteren echt heel lekker. Hij is nu net een paar weken onder het zadel. Ik rijd hem twee keer per week. Sinds de llaatste twee keer helpt niemand me meer met opstappen en zo. Hij blijft net zo braaf staan. Hij liep nu echt heel fijn. Netjes over de hoefslag, mooie ronde voltes, gebroken lijntje. Zelfs een paar keer gegaloppeerd. Dat doet hij alsof hij het altijd al doet. Daarna nog een paar keer stilgestaan, en weer voorwaarts. Soms deed hij alsof hij het niet helemaal snapte, en moest ik hem even een tikje geven tegen zijn hals, daarna liep hij weer heel fijn voor mijn been.
Ongelooflijk eigenlijk, dat die paarden dat zo snel snappen. Als ik in mijn zij geknepen word, moet ik vooruit, als de ruiter achterover gaat zitten, moet ik stilstaan. *LOL*

Jasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-01 11:31

Ja, het is maar goed dat ze geen idee hebben hoe sterk ze zijn, eigenlijk zijn ze toch gek, zulke grote beesten, die maar gewoon doen wat zo'n mugje op zijn rug van hem vraagt Verward

SG, je wordt nooit vergeten.

moekoekoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-01 11:45

Oke dan!!! Das gaaf! Dan kunnen we jou dus mooi bellen als ons veulen van Imi straks ingereden moet worden!
Lijkt me gruwelijk om te doen Party!! Party!! Party!!

janna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-01 11:59

haha!! Je kunt me altijd bellen hoor.. Grijns. Ik geef je wel een tip als je er weer afgevallen bent... Jasmijn heeft helemaal gelijk. Die paarden snap je niet. Zeker als je kijkt dat sommigen dan tzt de zweep er eens flink overheen halen of zo. Of dat ze van ons over een muur moeten springen van 2 meter. nou ja, ik ben blij dat hij zo makkelijk te rijden is!

tallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-01 15:04

dus tjeerd ging weer goed???
heb erge zin om hem zaterdag uit te proberen..
Kan ik hem van je overnemen misschien Knipoog

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie