thorson is beter!!!

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

catoo76

thorson is beter!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-03 17:57

vandaag precies 2 weken geleden is mijn paardje geopereerd aan kanker.
15 nachten heb ik weinig of niet geslapen......
de operatie, het verzorgen van de wonden... voorzichtig zijn met de krammen en hechtingen, 5 dagen absolute boxrust, en daarna 5 dagen wandelen aan de hand.. de laatse dagen zijn we weer begonnen met stappen in de bak.
en toen kwam vandaag... de dag dat de krammen eruit mochten.
maandag hada ik al gebeld voor de uitslag maar ze wisten nog niets en het kon ook nog wel 1 week duren voor er iets kwam.
afgepoeierd en verdrietig heb ik de telefoon opgehangen.
en vandaag dus nietsvermoedend naar stal gegaan voor het uithalen van de krammen ed.
met een glimlach op zijn fgezicht kwam de da binnen... zo zei hij.. ik heb goed nieuws.... mijn hart bonkte in mijn keel en ik kon bijna niet meer ademen.....
het is een niet uitzaaiende niet destructieve tumor.... en de kans dat het terug komt is heel klein.....
dus hij mag blijven leven zei de da.... ik kon m wel omhelzen, die man verstaat zijn werk zo goed!
en ik kon niet anders dan schaapachtig kijken naar mijn kleine dappere man.
geweldig hoe hij zijn eigen er door heel geslagen heeft... werelds....
en thor? die was weer eens onverstoorbaar in zijn kuilgras aant roeren.
en die had zo iets van mens wat sta je daar te nou te grienen...
geef me liever mijn wortels!
en gelijk heeft ie...mijn thorson mag blijven leven en ik ben er zo ontzettend dankbaar voor...... ik heb echt een handje geluk gehad van boven! mijn lieve dappere thor... en ik houd van m!!
thor is de mooiste, de liefste en de knapste!!!

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 18:00

Wat fijn voor je zeg! Wat zal jij blij zijn Lachen Geef Thor maar een dikke knuffel en geniet maar volop van je lieve man!

Olly

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 18:08

Wat heerlijk om te lezen. Dit is echt fantastisch voor je. Wat zul je na die 2 eeuwigdurendlijkende weken nu opgelucht zijn. Vannacht zul je vast weer heerlijk slapen. Van harte gefeliciteerd met deze uitslag hoor.

Gast654

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 09:25

Gefliciteerd! dat is nog eens goed nieuws!

'They're funny things, Accidents. You never have them 'til you're having them.'- Eeyore

sharief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 09:31

Wat had ik een kippevel toen je dit aan de telefoon zei!!!!!!!
Supernieuws he!!
Eindelijk een portie geluk, mag ook wel.
groet'n van mij

;-)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie