Mijn beste vierbenige maatje doet z'n best

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Willekes
Berichten: 957
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Mijn beste vierbenige maatje doet z'n best

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-03 10:33

Haha!

Ik heb volgens mij nog nooit een topic geplaatst bij VvdD Haha! Komt het er nu toch van. Ik rij op het paard van een vriendin van mij, KWPN-er, afstamming onbekend. Niet echt raszuiver zal maar zeggen Cool

Gister was ik best triest (zie algemeen topic). Ik besloot lekker te gaan rijden. Toen ik de stal in kwam stond meneer met z'n kont naar de deur, chaggo in de hoek. Hij draait zijn hoofd om naar mij en voelt dat ik niet zo vrolijk ben. Hij keek mij echt aan alsof hij mij begreep. Heb jij dat ook wel eens met je paard? Schijnheilig Hij kwam gelijk naar mij toe en legde zijn hoofd op mijn schouder en begon heel zachtjes te knabbelen Lovers Ik wilde het eerst niet geloven maar het is echt waar. Ik kreeg een heleboel energie in ene en heel veel zin om te rijden Ik kan het niet verklaren dat gevoel. Echt wijs *LOL* Ik heb hem eerst lekker losgewerkt en daarna liep hij de sterren van de hemel. Keurig gallop die zat als een dijk van een huis. Een bok gehad Clown Het viel mee Koe Ik bleef gelukkig zitten. Meneer schrok van een stukje wapperend plastic in de hoek Bloos Het begon echt super te plensen in ene. Ik snel naar binnen en daar uitgestapt. Bijt de draak Extreme duivel in mijn staart. Auw! Clown Kon er gelukkig om lachen. Gaaaap

Mijn makker mijn vriend ook al is hij niet echt van mij. Angeline mocht je dit lezen: BEDANKT


Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 11:08

jaaa mooi is dat het hoe paarden je soms aan kunnen voelen.. Ik heb ook altijd het idee dat Yus mij begrijpt als ik me zielig voel....Of misschien verbeeld ik me het maar...ik weet het niet.

Daar waar het verstand van de ruiter eindigd begint zijn grofheid![/color]

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ChelseaAyLee, Vagabondo en 105 bezoekers