ostara weg

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
bokma
Berichten: 56
Geregistreerd: 25-10-02

ostara weg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-03 20:09

Vandaag ging ik weer naar mijn verzorgpaard toe.En toen hoorde ik dat het paardje waar ik altijd op rij weg ging, dus ik haar even poetsen en jah hoor toen kwam haar eigenaar met de trailer dus zij en haar vriendin erin (ging allemaal goed) en dan rijden ze weg.
Ik weet zeker dat ik haar heel erug ga missen!!!
Maar ze was ook alleen bij mijn verzorgpaard aan het logeren en het werd tijd dat ze weer naar haar baasje ging.
Maar in die tijd dat ik haar reed ging het steeds beter en ben ik ook veel om haar gaan geven en nu is ze weg Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen .


replika

Berichten: 992
Geregistreerd: 01-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 20:33

Jeetje, wat banketstaaf zeg!! Kan die eigenaar dat niet ff eerder melden? Misschien dat je er nog op kan zoeken??

Quote Jalisco: Zolang er over je geroddeld wordt, zijn ze je nog niet vergeten Haha!

Reppie Lovers

bokma
Berichten: 56
Geregistreerd: 25-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-03 19:21

ney dat kan nie want hij woont ver weg van ons

replika

Berichten: 992
Geregistreerd: 01-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 21:59

Nou heel veel sterkte ermee dan!!

Quote Jalisco: Zolang er over je geroddeld wordt, zijn ze je nog niet vergeten Haha!

Reppie Lovers

giesam
Berichten: 485
Geregistreerd: 22-10-02
Woonplaats: Ameland Ballum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 22:04

bokma schreef:
ney dat kan nie want hij woont ver weg van ons


ze kunnen toch ff bellen? vind het wel kort dag kan je je verzorgpaardje niet eens normaal afscheid van nemen. gelukkig wist ik al een maand van te voren dat mijn kleine meid weg ging, maar de dag dat het gebeurde was het het ergste. Huilen ik mis haar nu nog wel eens...

I love ya


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: KikiCelinevs, Maanon_ en 36 bezoekers