Balen, 1e rijles gemist !!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Siggy

Berichten: 1730
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: de Eifel in Duitsland

Balen, 1e rijles gemist !!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-03 21:22

Verdorie, zit ik me er de hele week al op te verheugen, werd er zelfs een beetje zenuwachtig van: mijn eerste rijles met Guinness. Vanavond van 19.30 tot 20.30 zou het zover zijn. Maar nee, het weer gooit roet in het eten. Ik zat af en toe al een beetje twijfelend naar buiten te kijken, maar dacht dat het wel zou gaan, dus gewoon alles klaar gemaakt en opgezadeld, op het moment dat ik echt klaar ben en weg wil rijden, begint het me toch een partij te onweren en te hagelen, echt niet leuk meer. Boos! En tja, ik moet wel een 1/2 uur stappen in het donker langs de weg. Nou is Guinness niet echt een schrikkerig paard, maar dit durfde ik toch niet aan. BALEN. Aankomende vrijdag gaan we voor de tweede poging, hopelijk lukt het dan wel !!!

Who can say
where the road goes
where the day flows
- only time


Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 21:24

ah ik heb dat ook,
vorige week heb ik net mijn eerste springles op Prinses gehad en ik verheugde me al op volgende week maar helaas heb ik een feestje.
Echt balen joh !

Dreams don’t work unless you do.
Mijn paarden op IG

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 21:57

Balen! Het was ook wel heel erg slecht weer hier. Het had gesneeuwd en gehageld en bizar geonweert, nee dan kan je maar beter niet op pad gaan.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Cjuan, Isa_Sofie, M1994, pol013 en 149 bezoekers