Vorige eigenaresse van Ewald gesproken

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Toess

Vorige eigenaresse van Ewald gesproken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-03 19:47

Ze zei dat ze hem wel graag terug wou, ze mist hem heel erg. Maar ze zei ook dat hij het super bij me had.
Ik schrok toch wel toen ze zei dat ze hem graag terug wou, dan weet ik neit wat ik moet zeggen.
Heb maar gezegd dat het misschien een troost was om te weten dat hij nooit meer bij mij weg gaat.
Ze had het er ook met dr vriend over gehad dat ze hem graag wou op komen zoeken, dus komen ze waarschijnlijk van het zomer langs Lachen

Ze moest toendertijd kiezen tussen 2 pony's en ze koos voor die ander.
Ze hebben het heel groots daar thuis, grote binnenbak, veel luxe stallen (grote pensionstal). Maar Ewald was haar eigen pony, ze had er nog eentje, die leek heel erg op Ewald (ze werden ook altijd door elkaar gehaalt door andere mensen). Ze moest kiezen tussen Ewald en die andere en ze koos voor die ander.

Weet niet, maar op een of andere manier trek ik het me heel erg aan dat ik hem heb gekocht.

Nouja moest het iig even kwijt.

Maaike
Laatst bijgewerkt door Toess op 28-01-03 20:31, in het totaal 1 keer bewerkt

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 19:52

Ach zie het zo: als jij hem niet had gekocht was ie toch wel verkocht! Dus trek het je niet aan! Het is heel normaal dat die mensen spijt hebben! Maar ze konden niet anders en dan is t logisch dat ze hem missen. In elk geval veel plezier van de zomer als ze langskomen! En beterschap met Ewald zelf btw!

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 20:40

zo voelde ik me ook toen ik de oude eigenaar van Toscar sprak...
heb hem het afgelopen jaar meerdere keren gesproken...
al de eerste keer (toen het niet goed tussen Tos en mij ging) liet ie blijken dat hij hem wel terug wou kopen...
later had hij toch zoiets van:"hij heeft het prima daar"
Maar toch had hij super spijt...

logisch toch, als je zo'n super pony verkoopt Knipoog
Maar ik voelde me elke keer best l*llig ja...

Sommige ezels kunnen enkel over paarden praten

Nathalie1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 08:54

Ik vind dat die vrouw dan gewoon beter had moeten nadenken over welke ze verkocht. Voor jou is het heel banketstaaf als je zo'n mooi paardje heb gekocht en de ex-eigenaar vervolgens gaat zeggen dat ze hem eigenlijk wel terug wil. Ik zou me er ook niet prettig bij voelen hoor.

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 10:18

Angus schreef:
Ik vind dat die vrouw dan gewoon beter had moeten nadenken over welke ze verkocht.

Dan had ze misschien die andere verkocht en ook daar spijt van gekregen. Zo blijf je aan de gang.
Kiezen is ten alle tijde de helft verliezen!

Voel je nou niet l*llug dat Ewald gekocht hebt, zoals er al gezegd is, dan was er wel een ander die Ewald gekocht had!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-03 13:33

Idd, als ik hem niet had gekocht zou haar vader hem meenemen naar de markt (of het praatjes was om ons sneller te laten beslissen weet ik niet).
En ja ik zou het denk ik ook zeggen als ik me paardje had verkocht als ik hem zo miste.
Mijn vader is ook zo typisch, van hem mocht ze ewald meteen op komen halen Verward Knipoog

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Mosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 13:40

Het is natuurlijk al een troost dat hij bij jou blijft,
en ze weet je te vinden.Zo is het ook met [***] gagaan,
ik ben zondag voor het laatst geweest en vandaag ga ik weer.
Ik zou haar ook het liefst weer bij me hebben, maar zo is het leven nou eenmaal.Ik zou me niet schuldig voelen tegenover dat meisje, want ze weet waar hij staat en ook weet ze dat het goed met hem gaat

**

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie