Dom dom dom

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Dom dom dom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-03 10:29

Ik regen van het weekend met mensen dat ik zondag voor de eerste keer ga paardrijden met hun paardje.
Allemaal goed en wel want ik zou daarna elke donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag kunnen gaan. Dus mensen tevreden en vooral IK tevregen Haha! .

Nu hebben ze alleen mijn uurrooster op school vern**kt, en alles op donderdag 2 uur opgeschoven Huilen . Nu kan ik pas om iets na 6 ten vroegste bij hen zijn.
Zou het onbeleefd zijn te vragen of het goed is dat die donderdag de eerste weken even wegvalt, omdat die klojo's daar aanpassingen aan moesten doen. Hij stond er al een half jaar! Of zeg ik beter dat alles nu niet doorgaat? Na een paar weken zou ik lang genoeg licht hebben Haha! , want in het donker op hun wei rijden lijkt me niet zo verantwoord.
Iemand enig idee wanneer het tot 7 uur licht is? Clown

Bleh

Dan vind ik eindelijk een leuk, lief, gezellig paardje van leuke mensen en dan gaan ze op school zo'n stunten uithalen.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 10:33

Volgens mij eind februari Belsje. Dan wordt het weer tot een uurtje of zeven licht geloof ik. En ik zou het even met hen overleggen. Misschien hebben zij wel een andere dag voor je in gedachten.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 10:37

Gewoon vragen of ze het vervelend vinden als je met de donderdag even wacht to het wat lichter is hoor! Ik zou dat helemaal niet erg vinden, ik zou al lang blij zijn dat ik de andere 3 dagen zeker wist dat mijn paardje lekker gereden werd. Eventueel kan je wellicht voorstellen dat je op de donderdag af en toe wel wil longeren als die mogelijkheid er is, maar dat lijkt me niet eens nodig. Ik zou zeker niet zeggen dat het niet door kan gaan nu, als het aardige mensen zijn hebben ze er ongetwijfeld begrip voor hoor! Succes!

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-03 10:58

Oooh eind feb. al om zeven uur licht Haha! , dan zou het maar drie weekjes zijn. Daar moeten we toch wel een oplossing voor kunnen vinden .

Maar zou ik allesinds nu even bellen om te zeggen dat er een probleempje is? Of zou ik gewoon zondag zeggen dat ze mijn uren geswitched hebben?

linlovesyou

Berichten: 990
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 11:00

bellen staat netter! dan zien ze gelijk dat je echt intresse toont!!

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-03 11:38

Straks dus bellen en mij eerst een half uur excuseren van hier tot ginger Lachen.

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-03 14:58

Ik ben dus gewoon met mijn gat in de boter gevallen Haha!.

Ik mag gewoon kijken wanneer ik genoeg licht heb en tot dan 1 keer in de week komen of eventueel dus in het weekend een keertje meer.



Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 15:32

Nou, dat is mooi. Jij kunt er ook niks aan doen dat je tijden veranderd zijn, en dat hebben die mensen ook vast begrepen. Fijn dat het zo is geregeld.