hoezo toeval.... precies 1 jaar.... :D

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Shiloh

hoezo toeval.... precies 1 jaar.... :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-03 22:38

Ik zit net met Fleury eens een paar Datums te achterhalen, en toen was mij iets opgevallen.

Op 15 december 2001, moest ik samen met Tanja dundee (de pony waar ik tegenwoordig op rijd) ophalen bij de vorige eigenaar en naar de manege brengen.

op 22 december 2001 dus een week later, reed ik mijn eerste les op haar.

Daarna heb ik nog een paar keer op haar gereden, en haar onderandere op 19jan. 2002 voor het eerst mee de bossen ingenomen... Maar daarna niet meer...

Toen een paar maanden geleden Britney werd verkocht... en Ook silvester,... mijn liefdes toen... beide liefdes in 1 week ... (oliebol periode)
Ging ik weer op Dundee rijden.

Sindsdien heb ik ontzettend vele van haar geleerd. Ook rijd ik af en toe dressuur proefjes. veel hebbeen we er niet, en ik wide zo graag een keer eerste worden. Want als je 16 werd mocht je eignelijk niet meer mee doen. Toen kwam dan mijn aller aller aller laatste proef... heb hierover een enorm verslag geschreven bij wedstrijd.

En de uitslag was... 1STE MET DUNDEE!!!! ik helemaal trots Haha!:D

Maar waar ik nu dus net achter ben gekomen... is dat die wedstrijd dus op 22 december 2002 was...

Dus op 22 december 2001, mijn eerste les op haar, en precies 1 jaar later, mijn eerste en laatste keer 1 ste geworden op haar Haha!:D:D Party!!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 18:43

Ja, ik hoorde het! Echt toevallig!

Alleen jammer dat er nu op 2 februari geen dressuur is die ik op tina kan rijden want toen was het precies 1 jaar geleden dat ik voor het eerst op haar zat. Alleen helaas, 1 jaar was te lang om haar op de manege te laten staan Verdrietig

Maar nog veel plezier met je 1e plek Knipoog

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie