De keuring van Pirouette

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Sannuh

De keuring van Pirouette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-03 15:20

nou vanochtend zou ze(Pirouette) dus gekeurd worden, maar ik moest naar school.. Scheve mond Maar mijn moeder ging erheen om te kijken en ze zou filmen en foto's maken Haha! gelukkig.
Nou ik was onder et 3e uur ff de klas uit gesneakt om me moeder te bellen of ze goedgekeurd was...en ik kreeg dus te horen dat ze nog niet helemaal goedgekeurd was.. Verdrietig Met haar rechtervoorbeen had ze iets meer moeite met wegdraven na de buigproeven dan met haar andere benen...dus nou wordt er woensdag een foto gemaakt...ik hoop zo dat er niks mis is met het bot want dan wordt ze dus afgekeurd..maar de DA zei dat ze verder helemaal in orde was..ze was dus alleen wat stijver in dat been.
Maar ik had ook gehoord van een pony die bij het wegdraven gevallen was..en die werd wel goedgekeurd, wel door een andere dierenarts hoor, maar dat vind ik dus wel een beeeetje vreemd, vinden jullie ook niet?

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 18:24

Idd, dat is wel vreemd. De andalusier die bij mij op stal staat is ook afgekeurd op de buigproef. Twee keer. En door de DA van de handelaar is hij goedgekeurd. Ik moet hem dus weer terugbrengen. Velen zeggen dat je er niet veel belang aan moet hechten, maar ik doe het dus wel, na heel veel nadenken... hoewel ik u al helemaal weg ben van hem.

Is het een aankoopkeuring of voor de verzekering?

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 18:44

Je kan maar beter het zekere voor het onzekere nemen en de foto's afwachten. Het zou vervelend zijn als je hem net hebt en hij krijgt last van dat been. Ik hoop voor je dat alles goed komt! Lachen

Sannuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-03 16:15

Jaaaa ze is goedgekeurd....gelukkig Haha!

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 18:24

Gelukkig, komt toch nog alles goed!

flair

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 19:43

Gefeliciteeerd!

28-09-2007: Always in my head, rust zacht Flair.
Nothing compares too you...

Mikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 21:36

Sannuh schreef:
Maar ik had ook gehoord van een pony die bij het wegdraven gevallen was..en die werd wel goedgekeurd, wel door een andere dierenarts hoor, maar dat vind ik dus wel een beeeetje vreemd, vinden jullie ook niet?

Ik kan nog wel iets ergers vertellen... Mensen hadden een pony gekocht en tja, na een paar maanden toch maar laten keuren (met buigproeven). Kind is op school, ma bang voor paarden: of ik even wil blijven. Tuurlijk. Dierenarts kwam (doen geloof ik nooit paarden) Is die man halverwege komt er een andere aan, die het overneemt, want de eerst moet naar de tandarts... Geen overleg of niets Verward Verward Verward Buigproeven.... Even vast houden (geen idee hoelang of zo) en ik wil met die pony wegdraven. Roept die man: HO HO, Gewoon blijven stappen!!! Lips are sealed Ik weet niet hoor, maar volgens mij liep ie in stap al enorm kreupel.... Ik balen... hoe zou dat meisje wel niet reageren.... Dierenarts: Ja hoor! Alles is goed! Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Paar weken later komt de hoefsmid: deze pony is ook enorm hoefbevangen geweest. Pas op in het voorjaar en zomer.... Pony moet eigenlijk op ijzers (wilden de ouders niet: te duur. Maar hoefsmid deed het gratis: LIEVE MAN!) dank zij de hoefsmid heeft ze nog een leuke tijd gehad aan de pony tot ze naar de middelbare school ging en het dier verkocht moest worden. Wat er toen gebeurd is weet ik niet.. Maar ja.... je hebt dus ook echt waardeloze paardenartsen (geloof dat het wel een goede rundvee da was)

Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg !!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie