UPDATE meeting met Zorro

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LucyB

Berichten: 1015
Geregistreerd: 30-01-02
Woonplaats: Sint Jacobiparochie, Friesland

UPDATE meeting met Zorro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-03 00:25

Ik had beloofd dit zaterdag al te doen maar heb helaas bijna het hele weekend ziek in mijn bedje gelegen met vreemde buikgriep Huilen - sorry dat het zo lang moest duren
Ik ben zaterdag toch even bij Zorro geweest maar helaas is het niets geworden. Het was best een leuk paardje om te zien (wel groter dan wat was verteld, nl 1.75 ipv 1.67) Maar heel dominant en een beetje slecht opgevoed, helaas. Hij stampte al dwars door me heen toen ik hem vasthield (en ik ben groot en heel breed dus dat is niet zo makkelijk ). Hij moest de trailer op om naar de manege te gaan om te rijden (het goot namelijk heel hard ) en dat laden ging voor geen meter, meneer wilde er absoluut niet in... Na dik twintig minuten klieren en dikke drama en met drie man sterk duw en trek en schopwerk Extreme duivel (Zorro) met longeerlijn er achter toch op de trailer gekregen en toen eindelijk op pad. Op de manege was hij super kijkerig en had aandacht voor alles behalve voor de ruiter. Rijden ging aardig (hij was volgens de eigenaar al meerdere weken niet gereden) maar inladen was niet zo goed en met uitladen thuis liet de eigenaresse hem zelfs van de klep vallen Frusty omdat hij zo hard ging hangen . Voor een paard wat zogenaamd zo hoog dressuur heeft gelopen (veel wedstrijden. vaak op de trailer) vond ik het allemaal maar raar gaan. En ik heb geen zin om een 22 jarig paardje weer helemaal te heropvoeden. Ik heb echt het idee dat ze hem gewoon zijn gang hebben laten gaan en dat hij daar gewoon heer en meester is. Ok ,hij was zeer goedkoop maar dit was toch niet het paard voor mij, heel jammer... Maar ik blijf zoeken Party!!