Eerste keer verzorgen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 20:30

Haha wat gaaf Syph! Je had met de meeting even iets meer over paarden moeten praten met Harmen, je loopt op 'm vooruit!!

Hij helpt weleens mesten, maar borstelen vind íe maar niks dat mag ik doen. En het mesten doet hij ook om mij een plezier te doen en niet om het paard wrijft hij mij elke keer in mijn oren Verdrietig maar ja ieder zijn hobby denk ik dan maar...

Pas wel heel cute Harmen zou helpen met de paarden buiten zetten dus ik zeg, hier heb je een halster doe maar om bij Vince (veulen). Hij had het mij een paar keer zien doen en hij spiekte even hoe ik het deed, zag ik uit mijn ooghoek maar toen had hij 'm er toch om! Lovers dat het halstertouw niet aan de goede ring zat heb ik maar even voor lief gelaten. Toen moest íe nog mee naar het land (dat wil hij nooit) maar harmen praatte op 'm in en trok af en toe eens aan het touw en ja het lukte!!
Ik hoop dat Harmen ooit ook verder komt dan dat ...

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 21:19

gaaf roy dat je nu een verzorgpaard hebt wens je er veel geluk mee.

En SP als je een keer een groom nodig hebt PB je maar hoor

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 23:11

Hahaha Sjimmy, je mag mijn mannetje wel een keer lenen als peptalker hoor! *grin* Zometeen wonen jullie hier toch in de buurt!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 23:37

ok paulien ik hou je eraan! Haha! heb je het overleeft syph?

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 00:43

Neh, de grond was bevroren en besneeuwd, dus het longeren ging helaas niet door. Daar kwam bij dat Syph nogal niet lekker werd en niet verder kwam dan de stal uitmesten.... Jammer, maar volgende keer beter!