Ziekenboeg...

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Pink_Horizon

Ziekenboeg...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-03 22:03

Het lijkt wel of alles en iedereen ziek is vandaag...

Ik stond op, probeerde iets te zeggen tegen mn vriend, maar dat viel niet mee. Mn keel, mn neus en mn kop zaten dicht, arg... Snot verkouden.

Ik had om 11 uur afgesproken met Caitlin dus ik moest nog haasten.

Kom ik op stal, komt onze stalkatze heel sloom naar me toe. Paar keer niezen, zielig doen.. Die had het dus ook te pakken...

Daarna Pinky opgezadeld en Caitlin naar de bak. Tijdje gereden, maar ook daar kon ik geen vreugde zien. Hij sjokte maar wat rond (wel met zijn oren naar voren Verward ). Ik kreeg het idee dat hij buikpijn had. Dus zadel af en stukjes wandelen. Hij wilde toch niet rollen.. Zucht.. Paardje maar weer naar stal, beeetje voer gegeven en verzorgd...
Ookal niet lekker... Verdrietig

Het zat niet mee, dat heb je soms he, van die dagen... Mijn arme beestjes... Hopelijk voelen ze zichzelf morgen weer fit...

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Metellica

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 22:43

Ja dat is zeker niet leuk! Hopen voor jou en voor je dieren dat het gauw over mag zijn! Lovers

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 10:16

soms heb je van die dagen. Maar dan kunnen jullie beter allemaal tegelijk ziek zijn als na elkaar, dat is helemaal niks.
Zelfs deze dingen moet he van de zonnige kant bekijken.
veel beterschap

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie