Naar het strand

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Shannie

Naar het strand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-03 19:12

haii

Ik ben vandaag voor het eerst sinds hele lange tijd (vorig jaar ben ik er ook 2 keer geweest) naar het strand geweest met mijn pony. Bij hargen. Het was heel erg leuk. Mijn pony is altijd een beetje sloom maar daar was ie toch snel. Ze ging de hele tijd voorop rijden. En in hele snelle rengalop de duinen op en af. Het was echt zo supergaaf. Toen we anderhalf uur door de duinen hadden gereden gingen we het strand op. Dat was ook heel erg leuk! Want ik ging mooi in rengalop het strand over. Ik had verwacht dat het niet zo goed zou gaan maar het ging zo top. En ik hoefte d'r niet 1 keer aantesporen. Ik moest er zelfs inhouden! En dat is zo zeldzaam bij moonlight! Ik ben helemaal blij! Ondanks dat me handen helemaal stuk zijn (met weet ik het wat hoeveel blaren) van moonlight rustig houden. Het was echt helemaal top ze was zo lief!!!!!

If you can't amaze people with your intelligence.. confuse them with your bullshit Slim

luna_cockie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 19:12

cool zeg!!!!
en opeens is ze nie meer sloom!!! Haha!:D:D

HARDCORE
DE HARDE KERN
DE ONDERGROND

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie