Boktmeeting met Kvika!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-01 21:16

Ja ik heb net op Kvika gereden!! Macliz kwam mij met de auto thuis ophalen (wat een luxe! *LOL* ) en op naar Krimpen a/d Ijsel waar Kvika staat.

Nadat ik der gepoetst had en ze gezadeld was ging Maclizz er eerst even op en vanaf de kant lijkt het heel makkelijk om in Tolt te gaan, maar das best moeilijk!

Nou toen mocht ikke...Kvika nam mij echt gigantisch in de maling, ze wilde telkens naar Maclizz en steeds harder. Bovendien moet je een Ijslander anders rijden en niet telkens je benen er aan houden das moeilijk als gewend bent dat wel te doen Haha!

Maar ik heb af en toe heel ffies in tolt gezeten!! (het merendeel was galop *LOL* )
Ondanks dat ze mij dus vet in de maling nam loopt ze wel ontzettend lekker en ze heeft een ontzettend lief koppie met flapoortjes Lovers

Het was heel gezellig, bedankt dat ik een keertje op Kvika mocht Macliz, ik vond het erg leuk! Cool

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 21:21

lijkt me leuk wat je heb gedaan
zo'n gave meeting zeg

flopsy

Berichten: 738
Geregistreerd: 02-02-01
Woonplaats: voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 22:53

jeee wat leuk kvikje is lief he?
ikke ben er een keer nog bijna afgepleurd hihi

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 23:04

blij dat je het leuk vond ineke
ik moets echt lachen om het feit dat kviek zo aanhangelijk is aan mij. Verward
tja dat benen er af is echt moeilijk als je het niet gewend ben ik weet het heb het zelf ook ooit moetten leren Schijnheilig

hiih ja lachen was dat he floor
ik vertel ff ~ floortje stap op ( ik dacht vertel zo wel ff wat je wel en niet moet doen op kviek)
gaat mevrouw er gewoon keihard in galop er vandoor *LOL* *LOL*
ikke schreeuwen naar floor rustig blijven!!
teugels losser!! ( kviek is op z´n ijslands ingereden teugels op maat is werken teugels lang is ontspannen)
hiih naar een paar honderd meter stopte ze langzaam Haha!

flopsy

Berichten: 738
Geregistreerd: 02-02-01
Woonplaats: voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-01 14:04

hihi ja was echt leuk ikke dacht, nouja stap gewoon op maar dat dacht kvika niet haha

was er helemaal niet op voorbereid ik verloor echt m'n evenwicht haha