m'n paard wordt verkocht

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

gosha

m'n paard wordt verkocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-03 20:16

Toen so what bij ons op stal kwam en ze uit de trialer werd geladen was het echt zo van wou!! later bleekt die ook te koop te staan, en het klikte super goed, dus ze was verkocht. Ik had alle toekomst plannen al gemaakt , dressuur en endurence. Na ongeveer 5 weken uitgegleden in het lang 6 weken kreupel. Door allerlei andere dingen ongeveer 3 maanden kreupel in totaal. Aan het einde van die 3 maanden een grote schiefel op z'n been. Omdat die op z'n rot plek zat zou z'n griffelbeentje gebroken kunnen zjin, foto's niets (en we mochten eindelijk weer rijden!!) 4 weken later is mijn schieffel ruim 2 keer zo groot geworden terwijl die eigelijk niet meer zou mogen groeien. Dierenarts erbij, misschien toch z'n griffelbeen gebroken, door de modder in het land dat er toch een klein botwoekeringetje zat en nu is gescheurd. 2 weken rust (24 uur per dag op stal) en weer controle (afgelopen maandag) alles was goed en we mochten weer rijden. Nu vandaag wer kreupel, dit is echt niet goed meer, maandag komt de dierenarts weer, en waarschijnlijk worden we doorgestuurd naar emmeloord, en is het blijven, en weinig aan te doen.
Daarom heb ik besloten mijn paard te verkopen als fokmerrie.
Ik ben zelf 17 en om een paard te gaan onderhouden waar ik niks mee kan is niet rieel. Dus heb ik besloten haar te verkopen. Ik voel me echt rot maar het is niet anders als ze is onderzocht en behandelt wordt ze verkocht.
Ik heb haar dan misschien maar een half jaar ( en daar dus maar 2 maanden van kunnen rijden) maar het klikte vanaf het begin zo goed! het was echt dat droompaard weet je wel?

het is jammer dat z'n jong paard (5) zo moet eindingen en een baas zonder mijn favo paard

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 20:19

Zonde zeg, maar ik snap ook wel dat het zo niet echt gaat voor je!!

Nieuwe aanwinst: Florida elite eptm v Belissimo x elite pref NMK v Jazz
verwacht in 2017 : 18 mei Guardian x Vilexa elite v Ro-lex x elite pref prest v Hemingway

replika

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 20:29

Wat rot voor je zeg, hopelijk de goede keuze voor je, wens je er veel sterkte mee!

Quote Jalisco: Zolang er over je geroddeld wordt, zijn ze je nog niet vergeten Haha!

Reppie Lovers

Mariska15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 20:29

balen voor je, maar dit is misschien wel de beste keuze, sterkte!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie