Draak Isolda heeft wat nieuws....

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Draak Isolda heeft wat nieuws....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-03 18:07

Ze heeft weer eens wat nieuws. Ik heb er zelf niet zo veel last van, maar mijn zusje-lief nogal Haha!
Isolda heeft bedacht dat ze zich niet zomaar door Jan en Alleman laat meenemen uit de wei.
En als degene die haar mee wil nemen toch wat standvastig is, dan doet ze nogal wat gevaarlijke trucjes Boos!

Ze probeert het eerst met gewoon zachtjes weglopen. Is niet zo'n ramp, ver kan ze toch niet. Als je haar dan hebt beetgepakt, probeert ze diegene te intimideren met boos kijken. En dan met de hele speciale "ik-ga-je-opvreten-blik".
Nou zet ze die blik vaker op, dus daar wordt mijn zus niet warm of koud van. Balen voor Isolda dus.
Dan ruk je je los, zet het op een lopen en rent wat rondjes. Als je dan weer te pakken bent genomen en je moet je hoofdstel om, en losrukken lukt niet op de normale manier, dan probeer je eerst een beetje te wippen met je achterste. Vervolgens wat wappen met je voorkant. En als dat dan nog geen indruk genoeg geeft dat probeer je maar zo hoog mogelijk te steigeren. Liefst met wat voorbeen-geklauw.

Zus dol, woest en meer van dat al. Berber meegesleurd naar huis en Isolda achtergelaten. Jantina aan haar haren meegesleurd in haar nette kleren door de regen, want " JIJ haalt je EIGEN knol maar op, verongeluk jij maar met die idioot!"
Ik stap uit de auto, zie ik Isolda daar staan met een schuldige blik. "Ohneeee... ze heeft versterking meegenomen, Klikspaan!" *LOL*

Zo mak als een lammetje, hier en daar een wat schijnheilige blik op mijn zus.
Dat had ze toch weer mooi voorelkaar. En mijn zus had al zo'n goede band met Isolda

En als je je nou afvraagt wat de aanleiding van dit spektakel was? Geen idee. Het kan van fleecehandschoenen, verkeerde kleur trui, konijn in de bosjes of gewoon van het weer komen. Haha!


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 18:15

jantina schreef:
Ik stap uit de auto, zie ik Isolda daar staan met een schuldige blik. "Ohneeee... ze heeft versterking meegenomen, Klikspaan!" *LOL*

Ik zie het gewoon voor me *LOL* Haha!
Waarschijnlijk stak ze ook haar tong uit naar je zus als jij niet keek

Wat een portret zeg...die verzint ook elke keer iets nieuws.
Goed voor d'r reputatie bij je zus

en toch geeft het stieken wel een fijn gevoel als ze daarna braaf met jou meeloopt Schijnheilig

Homiafortuna

Berichten: 1983
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Langelille

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 21:28

Misschien moet je zus in het vervolg iets strenger optreden. Want een paard de baas laten spelen is nooit goed. Als je daar niet consequent tegen optreedt, dan kon dat wel eens voor meer problemen gaan zorgen.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23312
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 22:25

als ik alle verhalen een beetje gevolgd heb is dit typisch Isolda-gedrag

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 22:28

Verkeerde kleur halstertouw, niet te vergeten... (Misschien toch eens een mooi bruin Passier halstertje voor haar aanschaffen Knipoog Haha! ) Cool

Dees

Berichten: 18857
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 23:59

Wat is dat toch een mormel, die Isolda Extreme duivel
Geweldig!

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 00:41

Ik snap jouw zus helemaal hoor na die week in November Haha!

Maar echt ik lig hier in een deuk kan namelijk precies jouw uitspraak erbij voorstellen.
echt geweldig om te lezen Haha!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 02:21

Je hoofd gebogen, wilt nog wel eens helpen!

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 08:51

Hihi, ik zie het helemaal voor me (alleen is het paard op een één of andere manier bruin Schijnheilig )
Echte karakter paarden die Gelderse merrie´s Extreme duivel

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 09:05

Mooi verhaal, gaaf paard Extreme duivel . Daar heb je je handen ook al vol aan dus !

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 09:46

Hi hi, het is en blijft nu eenmaal een draakje he?

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-03 09:51

Cody, dat gaf zeker een fijn gevoel bij mij ja. Mijn zus baalde zich dood Haha!

Misschien was het inderdaad het kleur halstertouw, zou Isolda balen dat zij niet zo'n mooi duur setje mag hebben?

En sja... streng optreden... Dit zijn van die twee of drie-maal acties. Dat is typisch Isolda, dat is zo weer over. Natuurlijk heeft ze wel de nodige klappen gehad van mijn zus, maar zie een rondrennend paard maar eens te slaan. Moet je hard rennen *LOL*
alhoewel het er zeer comisch uit moet zien op die manier!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 15:16

Whahaha geweldig verhaal weer. Stomme merrie's ook!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ann, Annienke, Clmr, IASCrawler, SemrushBot en 31 bezoekers