paardje zonder baasje

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

lore

paardje zonder baasje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-03 13:58

Toen we gisteren op de manége kwamen hebben we heel slecht nieuws vernomen. Een eigenaar is woensdag op weg naar huis (van de manège) plots overleden. De man had ervoor nog plezier staan maken in onze bar. Tijdens het naar huisrijden zou hij waarschijnlijk een hersenbloeding hebben gekregen en overleden zijn. Wij zijn allen enorm van streek.

Dus nu staat er bij ons een paardje zonder baasje. De vriendin van de overleden man heeft gevraagd om een oplossing te zoeken voor het paard, want ze wil het weg.

Nu vind ik dat je het paardje niet zomaar kunt laten ophalen door een handelaar, het betekende namelijk zoveel voor zijn eigenaar.

Iemand enige suggesties?

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 14:32

Ik denk dat er misschien hier wel iemand interresse heeft.
Als je eens wat over het paardje schrijft.
Bv wat de man(?) er altijd mee reed.
Hoe hij eruit ziet,hoe groot ongeveer,waar het paardje zich het beste in thuis voelt.
Het is natuurlijk geheel onverwachts dat zijn baasje er niet meer is en dat zal niet alleen voor vrienden,kennissen en familie moeilijk zijn maar het paardje zal hem ook missen.
Ik denk dat er best afgesproken kan worden dat men deze maand eens gaat kijken of iemand dit paardje wil adopteren.

nokemi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 17:41

hoi,ik denk ook dat er genoeg mensen zijn die dit paardje wel een goed thuis kunnen bieden.
vertel er eens iets meer over.

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 18:01

zet hem op marktplaats e.d. Hem gewoon verkopen aan een particulier!

xXIreenXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 19:15

Informeer eens op de manege, via vrienden en kennissen zou je naar een baasje kunnen zoeken.
Als het paardje op de manege zou kunnen blijven staan zou het wel fijn zijn, en anders wat hierboven ook al staat iemand die hem voor particulier gebruik zou willen zou ook goed zijn,
veel succes met zoeken

Boque | Bokai | Buka | Boksel

replika

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 20:39

Jeetje rot zeg, is er geen familie die het paard wil verzorgen? Sterkte ermee.

Quote Jalisco: Zolang er over je geroddeld wordt, zijn ze je nog niet vergeten Haha!

Reppie Lovers

lore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-03 08:10

ten eerste heel erg bedank voor de reacties. Wat familie betreft die man had enkel een vriendin die niets van paarden moest weten.
Verder is er momenteel iemand die zich om het paardje ontfermt. Met hulp van ons allen natuurlijk.
Het gaat hier om een +/- 6 jarig paard (denken we), ruin, met een heel speciaal karakter. Is braaf maar heel stressy. De man reed het paardje dagelijks meer dan 2 uur (paardje heeft dit ook nodig).
Het probleem is een eigenaar te vinden die evenveel tijd en geduld in het paardje kan steken. Ook voor het manégewerk is ie niet geschikt. (Hebben we even overwogen daar hij dan toch dagelijks zijn uurtje zo lopen)
Hopelijk komt er snel een oplossing, want niemand van ons heeft de moed om een handelaar te bellen. We zijn bang dat hij omwille van zijn speciale karakter slecht terecht komt, of misschien wel in het slachthuis

Mosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 08:25

Ik zou gewoon een berichtje op EA neerzetten.
Dan vind ik dat je toch je best hebt gedaan om een goede eigenaar te vinden....

**

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie