Hallo allemaal,

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Captain_oud
Berichten: 88
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Langelo

Hallo allemaal,

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-03 22:50

Ik ben marije en kom al zo'n jaar ofzo af entoe even lanswippen en reageer dan af en toe ergens op. nu dan maar eens eindelijk een intro...

Ik ben 18 en word in feb alweer 19 jaar. Mijn paard Captain is een mooie vos ruin. Holsteiner bloed alleen zonder papier. Hij word in april alweer 5.
Ik hen=b hem gekocht toen hij net 3 was en zelf zadelmak gemak gemaakt en beleerd. Hij is mijn eertse eigen en ben dus erg trots op deze grote jongen.

Op 19 januari hebben wij onze eerste officiele wedstrijd gehad. Hij was super braaf, alleen gingen recht in de verkeerde galop. Maar nog wel een winstpunt!! En dat met een 3 en een 4 op de protocol. Dus wederom is marije erg trots op ''haar'' jochie.

2 maart gaan we naar Ter apel en zullen we eens laten zien dat wij voor elkaar gemaakt.

Natuurlijk ben ik nu vanolan om wat vaker langs tekomen op deze site, maar aangezien ik niet zelf een computer heb zullen jullie mijn aanwezigheid af en toe moeten missen.

nu moet ik maar eens stoppen, want de meligheid slaat alweer toe!!1 Het is dan ook wel een hele drukke week geweest.

Groetjes en veel Plezier teogewenst van marije en Captain

RoCKyLoVE

Berichten: 1766
Geregistreerd: 02-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 23:14

hoi

Albert

Berichten: 5729
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 23:56

Een 3 en een 4 op het protocol; dan heb je een goeie jury gehad.
Er is niets vervelender dan een jury die 5-jes, 6-jes en 7-tjes geeft, van zo'n cijferreeks leer ik niks.
Ik vind een protocol waar "dit was uitstekend" en "dit was beroerd" op staat veel leuker. Vooral als er ook nog veel bij geschreven staat.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 23:59

Hai Marije! Lachen
Je bent de zoveelste Marije hier al.
Waar woon je, is dat de Langelo bij Norg in de buurt?

Paulientje
Berichten: 793
Geregistreerd: 11-11-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 00:30

Hallo!!

Even een clichè zinnetje: kijk uit hoor, bokt is heel verslavend!!

Ok het is wel waar! Haha! Knipoog

Plaats je binnenkort ook foto´s in je profiel?

Voor informatie over mij kijk in mijn profiel!!

(profielvieuws scoren hihihih Tong uitsteken )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 16:11

Heej Marije, gezellig dat je er nu ook bent. Ik wens je heel veel plezier op Bokt.nl maar het is zéér verslavend !!!

Captain_oud
Berichten: 88
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Langelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-03 18:10

Wat een leuke reacties allemaal. Dta is inderdaad de langelo bij de norg Cody. Ik zal binnenkort even wat leuke foto's opzoeken en aan paps vragen of hij ze erdan even op wil zetten. Ik ben niet zo technisch aangelgd nl.

Groetjes Marije

Chislaîne

Berichten: 213
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: Katlijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 18:14

Hey! ja inderdaad, zo'n jury is heel vervelend, daar heb je niks aan, je moet er tenslotte dingen bijleren Haha! maarja als het écht goed was verdien je natuurlijk wel 7s

Cantaor
Berichten: 659
Geregistreerd: 13-07-02
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 02:02

HOI.........................