Eindelijk: Mijn officiele introductie

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
fokfanaat

Berichten: 20209
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Eindelijk: Mijn officiele introductie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-03 23:40

Nou ik loop al een poosje proef hier en ik vind het maar eens tijd geworden me voor te stellen:

Ik ben dus samsam, nou ja dat is dus de naam van mijn nieuw aanwinst. Sinds 23 oktober is hij van mij. Hij is een bruine KWPNér van 4 jaar Kelvin X Goodtimes X G.Ramiro Z. Gefokt op de Waiboerhoeve
Afbeelding
Het is echt een heel fijn paard, 3 goede gangen, mooi front, werklustig en heel koel in het hoofd, soms wel een beetje ontdeugend.

De planning is om deze zomer wedstrijden te gaan starten. Sam staat nu op een pensionstalling in Wenum-Wiessel, maar zodra er plaats is gaat hij naar Epe. Daar lest onze vereniging : Dressuur van Gerald Drent en Gitte Coevoet en springen van Michel van der Knaap. Ook zijn daar prachtige uitrijmogelijkheden, je kan er zo de renderklippen op!!

Ik woon samen met mijn vriend en onze twee kids een jochie van 3 en een meisje van 6 mnd. In een twee onder 1 kap in het pieterpeuterige plaatsje Oene (Tussen Veluwe en IJssel)

Mijn "ruitersportcarriere" gaat al ver terug: Op mijn 6e kreeg ik mijn eerste pony en een paar jaar later een new-forrestveulen Kantjes Paloma. Met haar ben ik L springen en Z dressuur geworden. Met 16 kreeg ik met eerste paard, haar heb ik tot de L2 gereden en toen ben ik met haar veulen gaan rijden, deze democraat zoon heb ik tot de M gereden. Toen anderhalf jaar niets en nu dus Sam, ik verwacht er veel van!!

Ik heb het hier op bokt erg naar mijn zin en zal nog wel wat van me laten horen.

Greetz,


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 23:45

Hee, leuk dat je je even voorstelt! Welkom hier en heel veel plezier! (Info over mij en mijn paardjes staat in mijn profiel... helaas zijn de pics van mijn trotsen er even uit, maar update volgt zeer binnenkort.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

fokfanaat

Berichten: 20209
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-03 23:48

Jammer dat er geen foto's staan, ben erg benieuwd naar je veulen, tis toch een aparte combi!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 00:08

Ik voeg je ff toe aan msn, dan stuur ik je een foto Haha!.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 00:50

Welkom , en pas op voor de verslaving, afkicken is onmogelijk. Leuk dat je je zo uitgebreid voorsteld.

Ook bekend als Kim20!

fokfanaat

Berichten: 20209
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-03 12:53

Tja ach dat heb ik al zo'n beetje gemerkt!!!!!

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 13:12

Welkom leuk dat je je voorstelt. Heb zelf ook eerst rondgekeken voor ik mezelf voorstelde . Veel succes met je paardje.

fokfanaat

Berichten: 20209
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-03 13:15

Angus,

Ik moret altijd zo lavhen om jouw onderschrift, zoals het er staat is het net of de akhal teke een echt gronings ras is LOL

Laat even horen hoe het was! Heb jij ambities om zo'n paardje te kopen?

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 13:18

Samsam schreef:
Angus,

Ik moret altijd zo lavhen om jouw onderschrift, zoals het er staat is het net of de akhal teke een echt gronings ras is LOL

Laat even horen hoe het was! Heb jij ambities om zo'n paardje te kopen?


Haha je hebt gelijk Haha!. Nee heb geen ambities om er 1 te kopen. Ik vind ze super mooi en ik ga dus binnenkort bij mensen in Groningen kijken, ze hebben 3 hengsten daar.

Ik zal een verslagje geven als ik ben geweest

fokfanaat

Berichten: 20209
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-03 13:21

Gaaf, mag je er dan ook op, lijkt me een hele belevenis. Even voor de goede orde, dat zijn toch die goudkleurige beestjes met een aparte gang of zit ik mis?

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 13:23

Samsam schreef:
Gaaf, mag je er dan ook op, lijkt me een hele belevenis. Even voor de goede orde, dat zijn toch die goudkleurige beestjes met een aparte gang of zit ik mis?


Ik weet niet of we er ook op mogen, hoop het wel natuurlijk , maar om ze alleen al te zien is al geweldig. Ze zijn wel goudkleurig, zie ook mijn avatar.

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 13:25

Ze zijn wel goudkleurig maar ik denk niet dat ze een apaprte gang hebben (ken er dan ook niets van dus misschien hebben ze die wel hoor)

In ieder geval van harte welkom! Haha!

fokfanaat

Berichten: 20209
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-03 13:25

Tja dat is wel een heeeel klein fotootje kan er niet zoveel van maken.

Neem maar een boel fotootjes als je gaat, kunnen we allemaal meegenieten!!

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 13:27

Samsam schreef:
Tja dat is wel een heeeel klein fotootje kan er niet zoveel van maken.

Neem maar een boel fotootjes als je gaat, kunnen we allemaal meegenieten!!


Dat doe ik, de fotocamera en videocamera gaan beide mee. Mag mijn vriendje mooi de foto's op bokt zetten. En dan hebben jullie gelijk een foto van mij Cool

fokfanaat

Berichten: 20209
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-03 13:35

loolapalooza, wat een mooie new forrest pony heb jij zeg, echt een plaatje, zal wel een goede sportpony worden!!!

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 13:54

Samsam schreef:
loolapalooza, wat een mooie new forrest pony heb jij zeg, echt een plaatje, zal wel een goede sportpony worden!!!


Dank u dank u Haha!
Complimenten zijn altijd welkom Clown

Jou paard loopt anders ook niet mis Vingers aflikken
Veel succes met wedstrijden!

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 13:58

Loolapelooza"]
[quote="Samsam schreef:
loolapalooza, wat een mooie new forrest pony heb jij zeg, echt een plaatje, zal wel een goede sportpony worden!!!


Dank u dank u Haha!
Complimenten zijn altijd welkom Clown

Jou paard loopt anders ook niet mis Vingers aflikken
Veel succes met wedstrijden!
[/quote]

Ben het helemaal met SamSam eens. Je hebt echt leuke foto's in je profiel en wat een super lieve veulen foto's, wordt je spontaan verliefd op!!

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 14:02

En de complimenten blijven binnen stromen!
Das weer goed voor m'n profielviews

jammer dat er zo weinig in jou profiel staat Angus, maak er eens wat werk van! Knipoog

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 14:08

Loolapelooza schreef:
En de complimenten blijven binnen stromen!
Das weer goed voor m'n profielviews

jammer dat er zo weinig in jou profiel staat Angus, maak er eens wat werk van! Knipoog


Moet ik nog doen, maar ik ben niet zo goed met plaatjes op de computer zetten. Ik ga eind februari of begin maart naar groningen, die foto's komen zeker in mijn profiel. Heb zelf geen paard vandaar dat ie nog leeg is.

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 15:58

Welkom hier!!
En je hebt echt een gaaf beessie hoor, ziet er naar uit dat hij super kan lopen.

fokfanaat

Berichten: 20209
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-03 16:59

Ja ben ook nog steeds zo blij met hem, elke keer als ik hem zie lopen, zwijmel ik weer....
Maar het was moeilijk zat om zo'n leup paard te kopen, we zijn heel nederland doorgecrossd en hebben meer dan 15 paarden bekeken voor we voor sam vielen. Overal mankeerde wel wat aan: karakter, beweging, rontgenfotoos, prijs!!!! En deze heeft alles goed!!!!

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 18:06

je hebt echt een gaaf paard zeg!
en welkom op bokt... maar het is wel erg verslavend hoor!

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 19:35

Jeetje idd een mooi paard, maar ook mooi een mooie pedigree.
Veel plezier hier op bokt, en als je nieuwe foto's hebt van Samsam hier plaatsen!!! hahahaha

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 19:55

Hoi! Welkom inderdaad, al ben je niet veel nieuwer als ik zelf! Ik heb me meteen al in Algemeen voorgesteld, maar zonder foto`s. Die staan nu in mijn profiel voor degenen die interesse hebben! Knipoog

fokfanaat

Berichten: 20209
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-03 20:59

adriana schreef:
Jeetje idd een mooi paard, maar ook mooi een mooie pedigree.
Veel plezier hier op bokt, en als je nieuwe foto's hebt van Samsam hier plaatsen!!! hahahaha


Tja het is wel grappig, hij heeft een echte springstamboom, maar is in mijn ogen toch een heel echt dressuurpaard.

Nu kun je ook weer zien dat afstamming ook lang niet alles zegt, op papier had ik Sam nooit interessant gevonden, maar hij is het helemaal!!!

Ik ben ook bij echt dressuurgefokte paarden wezen kijken oa een Ferro X Gregor, een plaaatje om te zien, maar hij had een hele matige draf en een galop om van te huilen!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Cjuan, Isa_Sofie, M1994, pol013 en 149 bezoekers