Eindelijk: Mijn officiele introductie

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 21:05

Welkom, leuk paard heb je!!! K las dat je les hebt van Gerald Drent, wat toevallig Haha! Ik werk op zaterdag bij hem op stal Lachen
Waar in Wenum staat Sam, toch niet bij de sprengenhorst?? *verder niet nieuwsgierig*

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


fokfanaat

Berichten: 20210
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-03 21:08

Sam staat nu nog bij Dresspring bij Diana van der Spek op stal, enne we hebben nu nog geen les van gerald, pas als sam in epe op stal komt te staan, ik heb nl geen trailer. Maar ik heb goede dingen van hem gehoord, de eperruiters zijn wel blij met hem!!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 21:13

Hey leuk zeg dat je bij Diana en Henk op stal staat fijne bak hebben zij he?Ik sta zelf met 2 paarden in wenum wiessel (vlak bij de sprengenhorst) en vanaf volgende week staat er nog 1 van mij op de beemte.
Ik start vaak op dezelfde wedstrijden als Gerald en ben laatst nog een keer met maaike mee geweest.
veel plezier hier en met je paardje

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

fokfanaat

Berichten: 20210
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-03 21:16

Ja een super accommodatie, zal wel even wennen worden, de bodem in Epe is minder en alles minder luxe, maar ja daar kunnen we naar buiten en met de vereniging lessen, dus alles heeft zijn voor en nadelen. Ben jij lid van WWNA of ovj ofzo?

fokfanaat

Berichten: 20210
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-03 12:25

Maaike schreef:
Welkom, leuk paard heb je!!! K las dat je les hebt van Gerald Drent, wat toevallig Haha! Ik werk op zaterdag bij hem op stal Lachen
Waar in Wenum staat Sam, toch niet bij de sprengenhorst?? *verder niet nieuwsgierig*



Heeft gerald het naar de zin bij de eperruites, wat ik gehoord heb zijn de meeste best wijs met hem!!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-03 13:23

Geen idee heb gerald er nog nooit over gehoord Haha! Had laatst wel ene Pieter van de Eper Ponyclub aan de telefoon Lachen Maar hij zal t vast wel leuk vinden anders zou ie er niet blijven komen, zo is ie dan ook wel weer. Kan me voorstellen dat veel mensen blij zijn met les van m, hij kan ontzettend goed lesgeven *vind ik*.

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: KaasSouffle_, lina1998, manic, MarjanB, Patriesje, Ptl4ever, Rianneko, Syb_sem en 105 bezoekers