Nieuwe hoefsmid :)

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

manic

Nieuwe hoefsmid :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-03 13:49

En hij was er gewoon... om 8 uur al! Hij heeft verder alleen maar een beetje bijgeveild en een complimentje gegeven over hoe goed zijn voeten zijn Lachen

Paardje hoeft ook nog niet op ijzers, dus dat scheelt weer. Volgens mij vond Sol het alleen tien keer niks, zo uit zijn stal gerukt om iets over negenen... veel te vroeg, danku.

KingMarco

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 15:11

Wie heb je nu als smittie dan?

Ik ben gewoon ik en heb soms een eigen mening, met eigen ervaringen en belevenissen, wil niet zeggen dat het daarom de waarheid is.

manic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-03 15:18

Eric. Of Erik... Geen idee hoe hij van zijn achternaam heet. Handig he? Tong uitsteken

KingMarco

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 15:23

Ja lekker makkelijk!!!!!!!
De smid die ik heb komt ook altijd optijd hij belt zelfs optijd af als hij een enkele keer niet red of later komt. Hij volgt ook nopg steeds cursussen voor nieuwe technieken enzo. Hij doet het echt geweldig. Hij mag terug komen en is nog een lekker ding ook. Alleen beetje bezet.

Ik ben gewoon ik en heb soms een eigen mening, met eigen ervaringen en belevenissen, wil niet zeggen dat het daarom de waarheid is.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie