Welke bokker heb je nog niet ontmoet

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 00:46

Hmm... ik heb een aantal mensen al eens gemeet en DIE zou ik graag nog eens meeten. Dat vond ik namelijk ontzettend gezellig.
Ik heb ook al een aantal mensen alleen maar even kort gemeet, of er te weinig mee gepraat. Die zou ik dus ook nog eens willen meeten!

Bijv. Steef, heb ik al gemeet, maar eigelijk maar heel kort, terwijl ie toch een hele dag op het eiland was! En Zep wil ik nog eens meeten, maar dat is ietsje lastig Haha!
Craignethan MOET ik nog eens een keertje meeten, Kim zal ik van het voorjaar wel weer gaan meeten.
Lovely heb ik nog nooit in het echt gezien en zou ik ook wel eens willen meeten geloof ik.
Misschien moet ik gewoon eens een tour de bokt houden *LOL*

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 00:48

jantina schreef:
Misschien moet ik gewoon eens een tour de bokt houden *LOL*


Trek daar maar een half jaartje voor uit dan !! Haha! Haha!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 00:50

Sja, dat hangt natuurlijk wel van de bokkers af. Mijn "meet-lijstje" is natuurlijk wel ietsje langer als boven beschreven, maar ik weet niet of iedereen MIJ wil meeten Knipoog
Ik kan ook over een jaartje of twee tour de bokt gaan houden. Neem ik Udinde mee!
(ohnee, ik zit hier nog goede ideen te bedenken ook!)

Homiafortuna

Berichten: 1983
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Langelille

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 01:36

Ik heb tot nu toe ook nog niemand ontmoet. Maar daar gaat 1 februari verandering inkomen, dan is namelijk de boktmeeting in Havelte en daar ben ik ook aanwezig.
Verder zou ik graag Sjuimpje wel eens willen ontmoeten. Waarom? Nou ik kan mezelf vaak wel in haar antwoorden terugvinden. Zou wel eens persoonlijk met haar over een aantal dingen van gedachten willen wisselen.

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 10:27

Ik heb ook nog geen mensen gemeet maar het lijkt me leuk om dat eens te doen. Bij een gemoedelijk buitenritje of een paardenevenement als equitana of indoor brabant is dat natuurlijk wel het toepasselijkst, maar 'gewoon' is misschien leuker want anders mis je misschien het hele evenement door al dat gebep Lachen

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 11:22

Ik heb al heel veel bokkers gemeet (meer dan 80, lijstje staat in m'n profiel Haha! ) en er zijn er zeker nog een paar die ik graag een keer wil meeten.
Maar vooral veel mensen die ik dus al eerder heb gezien.

Faustie

Berichten: 733
Geregistreerd: 24-06-02
Woonplaats: Sint-Antonius Zoersel (Antwerpen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 13:13

Nog niemand!!!! Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 13:13

stef schreef:
ik heb er een stel gemeet, maar er zijn er een stel die ik helaas gewoon veel te weinig zie


Same here. Er wonen heel veel leuke bokkers gewoon een pesteind weg, dus da's eigenlijk helemaal niet handig...
Kunnen we niet een soort van Boktstad oprichten en daar allemaal heen emigreren?
Jaaaaa, of we doen een staatsgreep op de Veluwe, dan hebben we meteen prachtig weide- en buitenrij gebied voor onze knollies!!!!

Wie helpt?
Haha!

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-03 13:20

Faustie schreef:
Nog niemand!!!! Verdrietig


Je bent zeker niet de enige. Ook ik heb nog nooit iemand gemeet.

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-03 13:21

Sonja"]
[quote="stef schreef:
ik heb er een stel gemeet, maar er zijn er een stel die ik helaas gewoon veel te weinig zie


Same here. Er wonen heel veel leuke bokkers gewoon een pesteind weg, dus da's eigenlijk helemaal niet handig...
Kunnen we niet een soort van Boktstad oprichten en daar allemaal heen emigreren?
Jaaaaa, of we doen een staatsgreep op de Veluwe, dan hebben we meteen prachtig weide- en buitenrij gebied voor onze knollies!!!!

Wie helpt?
Haha!
[/quote]

Mooie plekkies genoeg op de veluwe . Wij rijden nog weleens een rondje assel is ook heel mooi

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 13:49

Ik heb er nu een aanta; gemeet.
degene waar ik benieuwd naae ben:
Xono
Desiree
Nimber
Kayla
Cassidy
Lachen

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-03 15:14

Wauw, voel me vereerd Cool

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 00:01

Ehm Son, Lunteren en omstreken dan maar? Dan kan ik hier blijven wonen ....

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 00:11

pfff er zijn er best nog wel wat die ik wil meeten *LOL* Te veel om op te noemen Haha!

Weet niet eens uit mijn hoofd hoeveel ik er gemeet heb, 40 ofzo, ze staan allemaal in mijn profiel Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 02:08

Met een beetje mazzel heb ik straks een huis met 9 kamers en 8 stallen, dus je komt maar langs Haha!

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 11:01

Ja ja ik wil:

Spikkel
Laratjuh
Stitch Haha!
Haffielover
Gaby
Fancie

en nog wel meer mensjes hoor!

Lielle

Berichten: 66257
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 12:03

Jurga schreef:
Ik heb er ook erg veel die ik graag eens wil meeten! O.a. Sonja natuurlijk, Mirte, Mieke, Lielle, Runningkawa, SuperPepeijn uiteraard (komt steeds niets van), Jippie een keer echt, Desiree en nog veel meer mensen, maar dit zijn bokkers die ik al heel lang ken van Bokt en naar wie ik erg benieuwd ben. Sorrie als ik mensen vergeet, ik kan er zo niet meer verzinnen.


Ik sluit me helemaal bij jouw lijstje aan, al heb ik Desiree en Runningkawa al eens ontmoet.

Verder Sjuimpje en Margreet, maar dat is al gepland *LOL*

Samantha_

Berichten: 10809
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 12:09

ik heb ook nog niemand gemeet, dus als er mensen zijn uit de omg utrecht....

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 12:22

Lielle"]
[quote="Jurga schreef:
Ik heb er ook erg veel die ik graag eens wil meeten! O.a. Sonja natuurlijk, Mirte, Mieke, Lielle, Runningkawa, SuperPepeijn uiteraard (komt steeds niets van), Jippie een keer echt, Desiree en nog veel meer mensen, maar dit zijn bokkers die ik al heel lang ken van Bokt en naar wie ik erg benieuwd ben. Sorrie als ik mensen vergeet, ik kan er zo niet meer verzinnen.


Ik sluit me helemaal bij jouw lijstje aan, al heb ik Desiree en Runningkawa al eens ontmoet.

Verder Sjuimpje en Margreet, maar dat is al gepland *LOL*
[/quote]

Ehm... mag ik dan ook in jouw lijstje??? *LOL* Wil jou en je paardjes erg graag meeten.... Schijnheilig

Lielle

Berichten: 66257
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 12:23

Ja, ik bedoelde het ook zeker vice versa *LOL* mezelf meeten is een beetje saai Haha! Je bent van harte welkom *LOL*

Flootje

Berichten: 570
Geregistreerd: 17-01-02
Woonplaats: Hoogvliet (rt)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 20:30

Ehm....

Marieke22
Meavey
Horse Pleasure
Billy (zou ik nog steeds een keertje langs gaan Bloos )
Smithsgirl

En nog wat anderen, maar naar deze mensen ben ik het allernieuwsgierigst. Haha!