Vrij gesprongen *trots*

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Aifa

Vrij gesprongen *trots*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-03 19:15

Dagje Raysa:

Zat te denken wat ik vandaag zou gaan doen (aangezien ik niet kon gaan rijden) dus bedacht me dat ik dr ook wel eens vrij kon laten springen. dat had ze 2 x eerder gedaan, maar dan laag. aaah en wat was ze lief Kwijl
Eerst even rollen in de houtsnippers en VROEEEM! SHOWTIME!
(gelukkig krijgen we binnenkort een digitale camera, want dit had ik moeten vastleggen. strekken dat ze kan )
Maargoed dus toen ff de sprong opgezet en kijken of ze me tevreden wou stellen en ja hoor, mevrouw vond t zelfs leuk!! Oortjes naar voren en ze ging er vrijwillig op af en daarna trots omkijken: Mooi deed ik dat he baasje? *LOL*
Uiteindelijk hebben we de balk steeds iets hoger gezet want ze ging er met gemak overheen. Toen zette een vriendin van me de balk even hoog als de omheining van de bak (=hoog) om te testen of Raysa zo gek was om dat te doen. Ik heb dr ff lief toegsproken en daar ging ze dan, ja hoor! In 1 keer dr overheen en met GEMAK! Ze begon t steeds mooier te vinden, haha! Daar kwam haar Iroko bloed ff tevoorschijn Lovers
Nou toen vond ik t wel weer genoeg en heb ik dr ff uit laten stappen (ik MOEST ernaast lopen anders wou ze niet, jaja echt liefde hehe)
Terug gestapt naar dr stal, dekentje op, afgespoten en tevreden in dr schone stal....

Arivo (Gribaldi x Argentinus) Z1 *D
Golden Golias (Totilas x Discovery) M1 *D

Jurylid B/L :)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie