Nieuw halster van Winnie de Pooh

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-03 12:20

Ik heb onder andere halsters en dekjes gezien bij de HorsePlaza in Nieuwegein en bij de ruitersportzaak van het Ruitergilde hier in Veenendaal hebben ze ook dekjes en halsters. Misschien dat er ook een vestiging bij jou in de buurt is?

Caro

Berichten: 668
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 00:05

Karin"]
[quote="Caro schreef:
Ze hebben nu ook geruite schabrakjes met de Looney Tunes dr op
Ook errug grappig...


Dat Looney Tunes-spul bestaat al heel lang, wordt vooral verkocht bij de Horseloverzaken. Zag het gisteren nog liggen bij Horse Plaza in Utrecht, maar ik heb toch maar een heel stijlvol effen donkerblauw sjabrak gekocht. Haha!

Spul met Winnie the Pooh heb ik nog nergens gezien, heeft iemand een plaatje of een link naar een site? Het lijkt me best grappig! Dan krijgt Retje van mij een halster met Teigetje (als dat bestaat), want die stuitert net zo hard als hij. Haha!
[/quote]


Dat Looney Tunes er al lang is, dat weet ik. Maar die geruite schabrakjes ervan had ik nog niet zo gezien. En dat Horse Plaza ze heeft, dat weet ik! *LOL*

Belker

Berichten: 15336
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 09:11

Ik zal eens kijken of ik mijn dekje netjes op de foto krijg. Ik heb er nu alleen een slechte foto van. Ik za lpuzzelen. Blauw sjabrak met Eeyore erop. Morgen kan ik het halster halen. ...........

Poohbeer

Berichten: 2048
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 09:14

Dat past allemaal wel mooi bij mijn auto dan Haha!

Belker

Berichten: 15336
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 09:19

Oke, foto, niet duidelij kvan Eeyore.
Afbeelding
Afbeelding

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 10:36

Ik mag eerlijk mijn mening geven he? Haha!

Nou, ik vind ze afschuwelijk! Voor kleine schattige pony's, okay, maar voor grote pony's / paarden? Misselijk

Geef mij die gewone 'saaie' shabrakken maar! Daar maak je me een stuk blijer mee

Belker

Berichten: 15336
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 10:46

Ach de wereld is al saai en donker genoeg. Helemaal met de mogelijke oorlog tegen Irak. Dit geeft kleur.

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 14:57

vind dat soort spul meer voor kleine kinderen.

Stephany

Berichten: 9061
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 15:13

Ik heb ze bij Hyporama in Rotterdam gezien!! Leuk toch.. Pling , ook al zou ik ze voor mijn eigen paardje niet kopen, ik kan mij best voorstellen dat je genoeg Pooh (and friends) liefhebbers hebt, die dat echt leuk vinden!!
En...voor elk wat wils!!!!!! (vind ik!! *LOL* )

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 18:31

Belker schreef:
Ach de wereld is al saai en donker genoeg. Helemaal met de mogelijke oorlog tegen Irak. Dit geeft kleur.



uuuhhmmm dat snap ik niet helemaal. Of ik snap het wel, maar zie het verband niet zo. Verward Jij zit hier lekker luxe te zitten en koopt dan maar zo'n shabrak omdat er oorlog dreigt in IRAK. Denk niet dat je de mensen daarmee helpt. Als je de wereld meer kleur wilt geven, kun je dat geld dat je aan het shabrak hebt besteed, beter storten naar een hulporganisatie. Sorry, misschien komt het een beetje bot over, zo is het niet bedoeld.

ps, om op het onderwerp terug te komen, vind die shabrakjes ook niet zo heel mooi.

vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 18:39

Afbeelding
Afbeelding
[/url]

gillian

Berichten: 4426
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 19:47

ik wil die van tijgetje Haha!
tijgetje rulezzz!!!
toedeldoki
gillian

RTM
Berichten: 6132
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 20:52

Teigetje en Eyoor zijn cute!!!!

*Maar ik hou het nog maar even bij saai effen Schijnheilig*

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 20:55

Hele grappige shabrakjes! Ikzelf heb geen shabrakjes nodig voor Snowdon, maar vind zelf de neutrale met een gekruld randje ofzoiets dergelijks meestal het mooiste. Voor pony's vind ik die met disneyfiguurtjes wel superschetig!!! Vooral als ze felle kleuren hebben *LOL*

Belker

Berichten: 15336
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 10:00

Stephany schreef:
Ik heb ze bij Hyporama in Rotterdam gezien!! Leuk toch.. Pling , ook al zou ik ze voor mijn eigen paardje niet kopen, ik kan mij best voorstellen dat je genoeg Pooh (and friends) liefhebbers hebt, die dat echt leuk vinden!!
En...voor elk wat wils!!!!!! (vind ik!! *LOL* )

Scheelt het is alleen in ponymaat leverbaar.

Belker

Berichten: 15336
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 10:05

Mikkie"]
[quote="Belker schreef:
Ach de wereld is al saai en donker genoeg. Helemaal met de mogelijke oorlog tegen Irak. Dit geeft kleur.



uuuhhmmm dat snap ik niet helemaal. Of ik snap het wel, maar zie het verband niet zo. Verward Jij zit hier lekker luxe te zitten en koopt dan maar zo'n shabrak omdat er oorlog dreigt in IRAK. Denk niet dat je de mensen daarmee helpt. Als je de wereld meer kleur wilt geven, kun je dat geld dat je aan het shabrak hebt besteed, beter storten naar een hulporganisatie. Sorry, misschien komt het een beetje bot over, zo is het niet bedoeld.

ps, om op het onderwerp terug te komen, vind die shabrakjes ook niet zo heel mooi.
[/quote]
Ik koop zo een sjabrak niet zomaar omdat er oorlog dreigt. Ik kan dan ook heel bot tegen jou zeggen dat ik jouw denkwijze raar vindt. En dan zeggen dat het niet zo bot bedoeld is.
Wat is er verkeerd aan kleur geven aan de dingen om je heen.
Er zijn mensen die bloemen kopen om hun wereld wat kleur te geven, die val je toch ook daar niet op aan? Of kapitalen uitgeven aan een tuin om wat kleur in het leven te heben.
ik vind het op een pony vrolijk staan. Op een paard moet ik er niet aan denken.

deedee19

Berichten: 7931
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 13:37

Oké hier is Eeyore's grootste fan! Dat sjabrak wil ik hebben! Jammer genoeg alleen ponymaat! Heb wel een fjord maar een ponymaat past echt niet onder mijn zadel! Balen....

Nouvel

Berichten: 28566
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 22:26

Ik kwam die spullen ook pas tegen bij de ruitersportzaak. Ik vind het echt onwijs gaaf.
Alleen de kleuren zijn wel een beetje heftig, dat hield mij in combinatie met de prijs tegen om tot aanschaf over te gaan...

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 17:43

hebben ze ook knorretje??? Ik ben fan van iejoor en mijn vriend van knorretje (ik doel hierbij op halsters!) voor shet hahahaha en nou maar hopen dat mijn shet geen trauma's krijgt van knorretje en iejoor haha